aphelion Skrevet 14. april 2012 #41 Skrevet 14. april 2012 De få gangene jeg har klipt meg de siste årene har jeg kommet med nyvasket hår så slipper jeg utgiften. 790 for klipp?? Herregud!! Jeg stusser håret mitt selv jeg. Det er veldig enkelt, skjønner ikke hvorfor flere bare gjør det selv. Jeg kommer også med nyvasket hår, men siden jeg farger det, må jo nesten fargen vaskes ut. Ville ikke følt meg superlekker om jeg måtte ta bussen hjem med hodet fullt av foliestrips for å vaske det selv
Gjest Eld Skrevet 14. april 2012 #42 Skrevet 14. april 2012 Jeg kommer også med nyvasket hår, men siden jeg farger det, må jo nesten fargen vaskes ut. Ville ikke følt meg superlekker om jeg måtte ta bussen hjem med hodet fullt av foliestrips for å vaske det selv Utvask av farge må vel være innkludert i fargeprisen?
vivana Skrevet 14. april 2012 #43 Skrevet 14. april 2012 Jeg går aldri til frisør... har frisørsertifikat selv, men jobber med noe helt annet. Har langt hår og ordner det selv. Vi sparer en del på at jeg kan klippe samboer og barn. Ja, og en vennine:)
Gjest Thessie! Skrevet 14. april 2012 #44 Skrevet 14. april 2012 De få gangene jeg har klipt meg de siste årene har jeg kommet med nyvasket hår så slipper jeg utgiften. 790 for klipp?? Herregud!! Jeg stusser håret mitt selv jeg. Det er veldig enkelt, skjønner ikke hvorfor flere bare gjør det selv. Jeg stusser det selv jeg også vanligvis, men går til frisøren av og til fordi jeg synes det er så deilig å være hos frisøren.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #45 Skrevet 15. april 2012 Skjønner ikke hvorfor du må gå så ofte som hver 5. uke for å stusse håret? Er det vanen? Eller herjer du så mye med håret at det blir så fort slitt og ødelagt?? Jeg gikk ofte til frisøren før, mye pga vanen og gikk fort lei av frisyren etc..nå har jeg spart siden september i fjor og kun stusset det en gang, da etter 6 mnd. Frisøren sa det ikke var slitt i det hele tatt. Jeg hadde avtalt stussen til barnepris på forhånd da jeg hadde vasket håret før jeg kom og ønsket heller ingen styling etterpå. Så hun tok 299 for stussen. Uff, vi nordmenn finner oss i altfor mye. Må slutte å være så beskjedne! Dette med barnepris var det frisøren selv som fant på faktisk. Det var en gang tidligere jeg hadde en minimal stuss. Da jeg skulle betale sa hun: Jeg tok så lite av at jeg synes du bør få barnepris. Aha! Pling, takk for den.
Scherbatsky Skrevet 16. april 2012 #46 Skrevet 16. april 2012 Går til Hendrix Hair i Oslo. Betalte 1400 for klipp, foliestriper og farging av vipper. Kjempefornøyd. Vel verdt pengene. Har betalt 1800 kroner med studentrabatt og 10% kjederabatt (jobber i buddy-bedrift) og var sånn passe fornøyd. Anbefaler Hendrix
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #47 Skrevet 16. april 2012 Rundt 600 for klipp. Måtte av den grunn avbestille forrige time, hadde ikke råd. Og det blir nok ikke mye frisør framover på meg. Får se om jeg tar meg råd til en time en gang før jul. Jeg undrer meg til stadighet over at folk har så god råd at de velger å gå til frisør hver måned eller annenhver måned, gjerne med både farging og striping og mer til. Det må jo være ekstremt mange som gjør det, med tanke på antall frisørsalonger og det at det i perioder er venteliste på frisørtimer. Er ikke noe håp om lavere priser så lenge folk betaler 2000 kr uten å heve et øyenbryn engang.
Glorya82 Skrevet 16. april 2012 #48 Skrevet 16. april 2012 Bet 2300 for klipp, farging av ettervekst og minicolor. Klippen koster da 850,- svin dyrt for stussing av hår og lugg, men vil man ha en bra frisør i Oslo så..:/
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #49 Skrevet 16. april 2012 Er vel halvannet år siden jeg var hos frisør sist. Har langt hår og skulle ta tuppene. Ingen vask, ingen føning og ingen styling. Betalte 550,- i Oslo da jeg gikk ut av salongen, og jeg var der i mindre enn 15 min. Klippet meg også i Skien, og det kostet vel 100,- mindre enn i Oslo. Siden da har jeg klippet tuppene selv. Frisører tar tuppene lag for lag, og håret ser og føles unektelig bedre ut etter frisørklipping, men som student synes jeg det er for dyrt, og å klippen tuppene selv fungerer ok. 1
Scherbatsky Skrevet 16. april 2012 #51 Skrevet 16. april 2012 Bet 2300 for klipp, farging av ettervekst og minicolor. Klippen koster da 850,- svin dyrt for stussing av hår og lugg, men vil man ha en bra frisør i Oslo så..:/ Jeg bor i Oslo, og betalte som sagt 1200 sist for klipp, foliestriper, glansvask (1400 med vippefarging). Hendrix på Majorstuen (Jacob Aalls gate 46). Kjempeflinke!
frisørmester :) Skrevet 16. april 2012 #53 Skrevet 16. april 2012 Jeg betalte en femtilapp sist for at hun stylet det for meg. (Men det nevner de selvfølgelig ikke når de spør om det ). Så kom på 550 for å klippe 5cm, vaske håret, føne det og style det med spray og pulvet. Spør selv da!
Gjest Bobler Skrevet 17. april 2012 #54 Skrevet 17. april 2012 (endret) [quote name=frisørmester ' timestamp='1334616180' post='10811549] Spør selv da! Endret 17. april 2012 av Bobler
KristinL Skrevet 17. april 2012 #55 Skrevet 17. april 2012 Rundt 200 kr, men for det første klipper jeg meg hos en lærling og for det andre bor jeg i ei lita bygd. Kommer alltid med nyvaska hår, så prisen inkluderer kun stussing, evt føning og styling om jeg vil det. Utrolig glad for at jeg ikke bor i en storby når jeg ser hva andre her betaler
frisørmester :) Skrevet 17. april 2012 #56 Skrevet 17. april 2012 Hehehe, er du frisør eller? Ja, og vi sier heller ikke noe! Vet du hvorfor? for vi har det inkludert i prisen Skjønner bare ikke problemet med at DU spør, om det var så fælt
Vulpes Skrevet 17. april 2012 #57 Skrevet 17. april 2012 [quote name=frisørmester ' timestamp='1334649218' post='10812384] Ja, og vi sier heller ikke noe! Vet du hvorfor? for vi har det inkludert i prisen Skjønner bare ikke problemet med at DU spør, om det var så fælt
Gjest Tigress Skrevet 17. april 2012 #58 Skrevet 17. april 2012 Eg trur det ligg rett under 600, 570,- eller noko slikt. For vask, klipp og styling. Men ikkje i Oslo, då!
Gjest Bobler Skrevet 17. april 2012 #59 Skrevet 17. april 2012 [quote name=frisørmester ' timestamp='1334649218' post='10812384] Ja, og vi sier heller ikke noe! Vet du hvorfor? for vi har det inkludert i prisen Skjønner bare ikke problemet med at DU spør, om det var så fælt
siine Skrevet 17. april 2012 #60 Skrevet 17. april 2012 Var hos frisøren idag og betalte 385 kroner, hun slo da inn herreklipp, vet ikke helt hvorfor? Men jeg sparte meg 100kr på det! hun brukte da rundt 20 minutter, hun slettet det, stusset det, klipte det litt opp og brukte noen produkter i det. Men er enig med de som sier de burde informere om pris for styling, syns selv det er flaut og spørre om det koster noe ekstra, men har dessverre ikke økonomi til mer enn slik at jeg akkurat klarer meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå