Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her inne som kan ringe for meg? Jeg har forferdelig telefonangst, når det kommer til meg selv.

Jeg kunne fint ringt for andre, men når jeg må ordne opp i noe som gjelder meg sliter jeg så mye at jeg aldri ringer.

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

til hvem og om hva?:)

Til Bjørknes privatskole om noe skoleting :sjenert:

Gjest kittycat
Skrevet

ja,men bare si ka eg skal si så kanskje eg ringer

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også telefonangst, og dette vil du ikke høre: men det eneste som hjelper er å gjøre det selv. Du må ringe, mange ganger, for å bli kvitt angsten. Jeg har skyhøy puls og skjelver før jeg ringer.

Skriv ned hva du skal si. Ikke bare stikkord, men hele setninger. Pust dypt. Hva er det verste som kan skje?

Det er tankene før man ringer som er verst. Etterpå så blir det så mye bedre. Du har fått en nye mestringsopplevelse og neste gang blir det bittelitt lettere.

Helt sant.

• Liker 8
Skrevet

Til Bjørknes privatskole om noe skoleting :sjenert:

Kan du ikke sende dem en mail? :)

AnonymBruker
Skrevet

ja,men bare si ka eg skal si så kanskje eg ringer

Har du telefonangst du også? :)

Telefon-nummeret er 23 08 60 60.

Jeg er privatist, og skoleåret 2010/2011 gikk jeg på Bjørknes. Er privatist nå også, men leser på egenhånd, og har resten av mine eksamener nå til våren.

Jeg sendte e-post til privatistkontoret idag og bestilte et kompetansebevis for alle eksamene jeg har tatt i forifjor og i fjor, og for de eksamene jeg skal ta nå til våren.

Jeg tar fag etter 23/5-regelen, dvs at jeg trenger bare de 6 obligatoriske fagene matte(1T), naturfag, historie, norsk(hovedmål, sidemål, muntlig), samfunnsfag og engelsk, når jeg søker på høyere utdanning.

Alle mine eksamener jeg har tatt og skal ta nå til våren, er etter Kunnskapsløftet, bortsett fra samfunnsfag og engelsk, de er på det gamle vitnemålet mitt fra Reform94.

Jeg har har studiekompetanse fra før av og har et vitnemål etter Reform-94. På dette vitnemålet har jeg samfunnsfag og engelsk-karakterene som jeg vil bruke, itillegg til fagene som jeg tar/har tatt etter Kunnskapsløftet.

Spørsmålet er: Når jeg sender inn kompetansebeviset når jeg skal søke på høyrer utdanning til høsten, så vil jeg har alle karakterene jeg trenger i KL, unntatt samfunnsfag og engelsk, som er på vitnemålet mitt fra R94.

Skal jeg bare legge ved vitnemålet mitt når jeg sender kompetansebeviset og søker etter 23/5-regelen?

Håper du forstod dette, bare spør om noe er uklart :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Jeg har også telefonangst, og dette vil du ikke høre: men det eneste som hjelper er å gjøre det selv. Du må ringe, mange ganger, for å bli kvitt angsten. Jeg har skyhøy puls og skjelver før jeg ringer.

Skriv ned hva du skal si. Ikke bare stikkord, men hele setninger. Pust dypt. Hva er det verste som kan skje?

Det er tankene før man ringer som er verst. Etterpå så blir det så mye bedre. Du har fått en nye mestringsopplevelse og neste gang blir det bittelitt lettere.

Helt sant.

:klappe:

AnonymBruker
Skrevet

Helt sant.

En av grunnene som gjør det værre for meg å ringe, er at en av de som jobber der mobbet meg. Orker ikke prate med denne personen, og er redd for at denne personen tar telefonen ... redd denne personen kommer til å kjenne meg igjen :tristbla:

Jeg skulle nok klart å tvinge meg til det om det ikke var for dette ... :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke sende dem en mail? :)

Kan man det? :)

AnonymBruker
Skrevet

Er du samme bruker som har spurt om noen kan ringe til Bjørknes for deg to-tre ganger før her inne?

Skrevet

Kan man det? :)

Det kan man helt sikkert. Jeg sender alltid mail om slike ting, for da har jeg det svart på hvitt hvis jeg glemmer hvilket svar jeg fikk. Har ingen erfaring med Bjørknes, men hvis du ikke trenger svaret i dag, så vil jeg tro at en mail gjør nytten.

AnonymBruker
Skrevet

Er du samme bruker som har spurt om noen kan ringe til Bjørknes for deg to-tre ganger før her inne?

Har det vært så mye, da? :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Det kan man helt sikkert. Jeg sender alltid mail om slike ting, for da har jeg det svart på hvitt hvis jeg glemmer hvilket svar jeg fikk. Har ingen erfaring med Bjørknes, men hvis du ikke trenger svaret i dag, så vil jeg tro at en mail gjør nytten.

Bjørknes er en veldig bra skole, så kunne gått der igjen om jeg måtte.

Men, det ser ut til at de liker å ringe til de som sender e-post.

Gjest kittycat
Skrevet

Har du telefonangst du også? :)

Telefon-nummeret er 23 08 60 60.

Jeg er privatist, og skoleåret 2010/2011 gikk jeg på Bjørknes. Er privatist nå også, men leser på egenhånd, og har resten av mine eksamener nå til våren.

Jeg sendte e-post til privatistkontoret idag og bestilte et kompetansebevis for alle eksamene jeg har tatt i forifjor og i fjor, og for de eksamene jeg skal ta nå til våren.

Jeg tar fag etter 23/5-regelen, dvs at jeg trenger bare de 6 obligatoriske fagene matte(1T), naturfag, historie, norsk(hovedmål, sidemål, muntlig), samfunnsfag og engelsk, når jeg søker på høyere utdanning.

Alle mine eksamener jeg har tatt og skal ta nå til våren, er etter Kunnskapsløftet, bortsett fra samfunnsfag og engelsk, de er på det gamle vitnemålet mitt fra Reform94.

Jeg har har studiekompetanse fra før av og har et vitnemål etter Reform-94. På dette vitnemålet har jeg samfunnsfag og engelsk-karakterene som jeg vil bruke, itillegg til fagene som jeg tar/har tatt etter Kunnskapsløftet.

Spørsmålet er: Når jeg sender inn kompetansebeviset når jeg skal søke på høyrer utdanning til høsten, så vil jeg har alle karakterene jeg trenger i KL, unntatt samfunnsfag og engelsk, som er på vitnemålet mitt fra R94.

Skal jeg bare legge ved vitnemålet mitt når jeg sender kompetansebeviset og søker etter 23/5-regelen?

Håper du forstod dette, bare spør om noe er uklart :)

unnskyld, men dette er beyond min viten.. blir litt rotete om eg skal ringe om det siden eg ikkje vet ka det i utgangpunktet vil si ..:S foreslår at du sender en mail. Om de ringer opp igjen vet eg ikkje helt ka tipset er siden eg selv ikkje sliter med telefonangst.. håper det funker :)

AnonymBruker
Skrevet

HERREGUD

SÅ LEI DISSE TRÅDENE

AnonymBruker
Skrevet

Har det vært så mye, da? :sjenert:

Ja. KG er støttekontaktoforumet, tydeligvis.

AnonymBruker
Skrevet

HERREGUD

SÅ LEI DISSE TRÅDENE

Så la være å gå inn på dem og lese da. Så slipper du å svare også.

Genialt enkelt

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

eller så kan alle disse menneskene bli voksne

Gjest Kvikklunsj
Skrevet

Har du fått ringt/fått noen til å ringe?:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...