AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Er det noen som har tips til topper som skjuler det faktum at man bare har ett bryst? Tar gjerne imot tips angående BHer også.
heidiheidiheidi Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Ville brukt luftige topper med lett stoff!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Jeg har god erfaring med Medicus Plesner når det gjelder bh og innlegg. De kan også fortelle deg hva som dekkes av Nav, og hvilke papirer som må fylles ut osv. Alle der er helsefaglig utdannet, og profesjonelle. Det er en sårbar situasjon, så jeg anbefaler det på det sterkeste å få en bh + innlegg som er tilpasset, da dette hvertfall lager en illusjon av to bryst, og da kan du bruke hvilke som helst topp uten å måtte ta hensyn til puppen. Det finnes flere typer bh'er med "lomme" til innlegget og innlegg som er sydd fast. Lykke til!!!! 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #4 Skrevet 15. april 2012 Så vidt jeg husker ut fra tips fra eksperter bør man ha et mønstrete plagg som t-skjorte (første plagg etter undertøyet på overkroppen)... Siden mønster er med på å lage en illusjon om noe stort?!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #5 Skrevet 15. april 2012 Men er et slik at du ikke har noe slags innlegg i bhen på den siden der du ikke har bryst? Da blir det jo uansett ikke lett å skjule. Jeg ville gått på spesialbutikk og kjøpt bh med fastsydd padding til det brystet som mangler. Vil tro slike type topper er med på å rette opp evt litt skjevhet: Min lenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå