Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha prøvd i 3 år, og vært igjennom mange behandlinger og undersøkelser, har vi endelig hatt vårt første prøverørsforsøk. Gikk først på nesespray i over 3 uker, før vi i tillegg satte sprøyter i 11 dager. Så var det eggeløsningssprøyte, og inn til egguttak. Fikk ut 13 egg, hvorav 11 egg ble befruktet. To dager senere var det egginsetting, og vi fikk satt inn ett flott egg, som hadde delt seg i fire. De la 7 egg på frys, som vi kan bruke i fire omganger senere.

Nå ble jeg veldig overstimulert, og har vært innlagt på sykehuset i to uker, samt blitt tappet 2 ganger. Ikke noe godt:(

Men jeg er gravid!!! For første gang i mitt liv er jeg endelig gravid:) Så nå håper vi virkelig at alt går bra, og at vi slipper å gå gjennom flere prøvelser.

Her er HCG nivåene mine: (dag 1 = egginnsett)

Dag 08 = 5

Dag 13 = 69

Dag 14 = 91

Dag 15 = 130

Dag 16 = 194

Dag 17 = 294

Dag 19 = 590

Dag 20 = 806

Nå venter vi bare på vår første UL, som vi skal ha i uke 7, altså om to uker!!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye:)

Jeg har også vært gjennom 1. IVf forsøk nå, etter 4 år med prøving. Jeg har testet postitivt, og er spent på ultralyden om 2 uker. Krysse fingrene og håpe på det beste fremover:-)

Skrevet

Masse Masse gratulere :) selv vært prøver på ivf i over ett år nå og endelig klaffe det her også :) Så moro å se HCG resultatene fra så tidelig stadie :) selv hadde en 89 på rugedag 14 så får en bare håpe at spire klorer seg fast videre.

Masse lykke til og tvi tvi :)

Skrevet

Gratulerer til dere begge. Det er kjekt når det endelig klaffer etter så lang tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...