Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi tenkte å melde barna inn i bokklubber siden sønnen vår er blitt veldig flink til å lese, og siden jenta vår er så veldig interessert i å bla i bøker.

Det jeg tenker at vil være best er om det er en bokklubb som "vokser" med barna, slik at selv om en velger innhold for 2 åringer og 7 åringer så fortsetter de ikke å få dette når de er 5 og 9 år gamle hvis dere skjønner.

Helst må det være en bokklubb som tydelig viser hva som er månedens bok slik at det ikke blir noe slikt rot som jeg hadde i en bokklubb jeg var medlem i selv. Jeg fikk tydelig informasjon om en bok, men så var det en til som var månedens bok på vegne av ett eller annet som også måtte avbestilles, men det var nesten umulig å se i det medlemsbladet jeg fikk. Det vil jeg gjerne unngå denne gangen.

Så hvilken bokklubb vil dere anbefale? Og er det egentlig noe særlig forskjell mellom dem utenom pris og liknende?

Videoannonse
Annonse
Gjest mari kontrari
Skrevet

Jeg var medlem av Bokklubbens barn, som går over til å bli Ungdomsbokklubben når man passerer tolv tror jeg. Om den ikke er endret veldig så fikk jeg mye gode bøker der - helt fra barnehagen av til jeg var rundt 15 og gikk over til å kjøpe fantasybøker ;)

Skrevet

Jeg var medlem av Bokklubbens barn, som går over til å bli Ungdomsbokklubben når man passerer tolv tror jeg.

Takk for tips, den skal jeg sjekke ;)

takk, får prøve å huske på den når jenta er blitt gammel nok. Tviler på at gutten på snart 7 setter så veldig pris på det ;) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...