Gå til innhold

Flytting fra England, kostnader og tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har arvet en leilighet i London, ca 180kvm. Denne skal tømmes for innbo, og jeg forestiller meg at det enkleste for meg er å få dette sendt hit til Norge.

Er det noen som har flyttet denne strekningen selv, som har erfaringer med pris og tips om hvem jeg burde kontakte - ikke minst holde meg unna?

Jeg har også vurdert om det er er lurere å selge møbler der, men jeg har ingen som helst kjennskap til hva tjenester som finnes tilgjengelig. Ser ikke for meg at jeg har noe tid eller ork til å annonsere privat.

Forøvrig lurer jeg også på andres erfaringer med å selge leilighet i London. Jeg er helt blank og har ingen som helst peiling her, jeg har dog fått tilbud fra advokaten som har arbeidet med skiftet om å selge via deres firma, men føler pristilbudet jeg har fått er noe høy.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selge i London må da være en gullgruve! :) Jeg er student her selv og vi betaler nesten 20 000 i mnd for en leil. med tre soverom. Er det et alternativ å leige ut? Da kan du få god pris ved å leige den ut møblert og utsette problemstillingen om flytting noen år ;)

Skrevet

jeg har vurdert det, har fått litt mer info om dette nå. Jeg vurderer seriøst å leie den ut - tviler på at den faller i verdi.

Jeg er allikevel nødt til å få hjem en del av det som er der.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en god idè, har akkurat vært gjennom leil. jakt og det er ett ganske brutalt marked. Sikkert ganske lukrativt for deg :)

Har desverre ingen råd til deg ang. flytting av ting, kommer nok til å lure på det samme om noen år når jeg er ferdig med utdannelsen.

Skrevet

virker ikke som det er så mange som har konkrete ideer om akkurat det, jeg skal heller dele med meg når jeg har unnagjort dette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...