Gå til innhold

Asia - base i Singapore

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Singapore for å besøke kjæresten på utveksling til høsten. Planen er å fly tur -retur singapore, og reise litt rundt der nede. Det eneste vi vet vi vil er et opphold på Tioman Island. Ellers kunne jeg tenke meg en tur til tiger tempelet i Thailand, og en natt i Bangkok. Siden vi allikevel er innom. Ellers har vi hørt om en bortgjemt, gammel by i Kambodsja og at Java er utrolig flott. Den hemmelige byen er litt problematisk å komme seg til og fra, så den har vi slått litt fra oss. Med Java er problemet at det ligger et stykke unna Thailand, så ideen på å fly Singapore - Thailand - Singapore - Java føles litt tung.

Noen som har noen tanker rundt dette? Eller forslag til hva vi bør se? Eventuelt hvordan vi kan legge opp opplagget. Alt mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest EryMax
Skrevet

Prøv å finn noe interessante greier ut fra destinasjonene til Air Asia. Air Asia er liksom Asias svar på Norwegian.

Skrevet

Øya Bintan i Indonesia ligger en båttur unna Singapore. J*eg har ikke vært der siden 2002, og den er nok langt mer utbygd nå. Fin øy iallefall.

Tioman er også en flott øy, med supert klima om sommeren. Bangkok må du uansett mellomlande i på vei til eller fra, så det bør da la seg gjøre. Da kan dere jo ta turen til en øy på Sørøst kysten, feks Koh Chang eller Koh Samui? De har bra klima på sommeren.

Gjest EryMax
Skrevet

Bintan, jeg skal gifte meg med den øya. Den er så nydelig vakker å jeg elsker den. Det er bare en liten hurtigbåt tur over dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...