AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg bærer på litt for mange kilo (er 175 og 86kg), det skal jeg ærlig innrømme. Men det som plager meg er rett og slett stygg lukt og verk-lignende væske fra navlen. Er det flere som har det sånn? Magen min er 3-delt når jeg sitter.jeg har en valk rett under puppene og resten av magen deler seg horisontalt over navlen. Det vil da altså si at når jeg sitter så "krøller" magen seg og navlen kommer bort i dypet. :gjeiper: Kan det være at navlen ikke får luftet seg skikkelig, at det rett og slett blir for klamt og tett i den? Siden jeg oppdaget problemet så har jeg vasket navlen med mild såpe og tørket skikkelig. Bruker håndkle, men lengst inne bruker jeg q-tips. Enkelte ganger kan jeg begynne å blø av det, akkurat som om det er et sår der. Men det gjør ikke vondt. Lukten forsvinner aldri helt uansett hvor godt jeg vasker og tørker da.. Beklager litt vel detaljert problem, men om noen har noen tips til hvorfor det blir sånn og hvordan jeg skal bli kvitt det så må jeg nesten bare være detaljert Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myldre Skrevet 13. april 2012 #2 Del Skrevet 13. april 2012 http://www.doktoronline.no/wacms/print.wa2?DocumentId=17904 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mina Skrevet 20. juli 2012 #3 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg googlet dette nå fordi jeg har samme problemet selv, og det virker ikke som om vi er alene heller Felles er vel at alle har innovernavle og litt ekstra fyll på magen Jeg har hatt dette av og på i maaaaaaaaaaange år nå!! Men nå er jeg gravid og har ikke hatt det i det hele tatt under svangerskapet, og det trur jeg er fordi magen vokser (og derfor også navlen) utover Jeg fant et svar fra en lege som anbefalte og tørke godt med Qtips etter dusjing og bading, og gjerne også da med pyricept eller klorexidin, og å kjøpe en salve på apoteket, Daktacort, som man skulle smøre på i 10-14 dager for å bli kvitt det. Det var visst soppinfeksjon som var mest nærliggende å tippe på i følge han. Mange som har skrevet at de bruker canesten salve/pudder, men jeg trur jeg kommer til å gjøre som doktoren sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå