AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Vi har den mørkebrune, og på den står det at den skal kjemisk renses, mens på mange av de andre fargene står det at det kan vaskes i maskin. Hvorfor kan liksom ikke brunt vaskes og da? Noen som har prøvd?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Jeg har nettopp kjøpt denne i svanby grå som heller ikke skal vaskes i maskin. Vi var så uheldige at lillegutt kastet opp på den ene puta her om dagen, så jeg hadde ikke noe annet valg enn å kaste trekket i maskinen. Kjørte det på ullvask, 30 grader med Milo, og det gikk ganske greit. Trekket krympet bittelitt, men jeg fikk det på igjen. Tror jeg ville vasket i maskin KUN om det er helt krise (som med oppkast - for å fjerne lukt), ellers ville jeg ha vasket over med fuktig klut på flekker o.l.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Jeg har nettopp kjøpt denne i svanby grå som heller ikke skal vaskes i maskin. Vi var så uheldige at lillegutt kastet opp på den ene puta her om dagen, så jeg hadde ikke noe annet valg enn å kaste trekket i maskinen. Kjørte det på ullvask, 30 grader med Milo, og det gikk ganske greit. Trekket krympet bittelitt, men jeg fikk det på igjen. Tror jeg ville vasket i maskin KUN om det er helt krise (som med oppkast - for å fjerne lukt), ellers ville jeg ha vasket over med fuktig klut på flekker o.l. oki:) bare tenkte jeg kanskje kunne gjøre det før vi prøver å selge sofaen. men kanskje la være da, hvis den krymper. TS
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 for det trekket er allerede pain å få på. er så stramt og lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå