Gå til innhold

Hotell i Haugesund med basseng?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fins det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg ikke?

Skrevet

http://www.finn.no/finn/travel/hotel/result/availability?rt0=unspecified&checkInDate=14.04.2012&checkOutDate=15.04.2012&r0.a0=30&ri=F1XPLU6CAZW9GD5S&r0.a1=30&areaId=89224

Her er en liste over hoteller i Haugesund. På Choice Collection Amanda har de spa i hvert fall, så kanskje det er basseng også?

Synes det var stort sett like beskrivelser av de forskjellige så det beste er vel å ringe å spørre.

Gjest gjest17
Skrevet

Det er jeg ganske sikker på at ingen av dem har, dessverre :-(

AnonymBruker
Skrevet

sendte mail til amanda men de hadde bare badstuer :(

TS

AnonymBruker
Skrevet

Rica Park hadde i hvert fall basseng før. Men det ligger milevis fra sentrum (og da mener jeg milevis...).

AnonymBruker
Skrevet

Rica Park hadde i hvert fall basseng før. Men det ligger milevis fra sentrum (og da mener jeg milevis...).

kjipt da.. tror ikke vi gidder bruke tid på å bile til og fra sentrum for å shoppe og spise mens vi er der.. får bare ta et uten basseng:) Noen som har anbefalinger da? Fins vel kanskje ikke så mange men.

TS

Skrevet

kjipt da.. tror ikke vi gidder bruke tid på å bile til og fra sentrum for å shoppe og spise mens vi er der.. får bare ta et uten basseng:) Noen som har anbefalinger da? Fins vel kanskje ikke så mange men.

TS

Om du vil bade så ligger jo ikke Haraldshallen så veldig langt unna sentrum :) Men da koster det jo litt selvfølgelig...

AnonymBruker
Skrevet

Rica maritim er ett fint hotell midt i byen, men jeg vet ikke om de har basseng. Havnebassenget er jo like utenfor inngangs-partiet da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...