Gjest Moonshadow Skrevet 20. januar 2004 #1 Skrevet 20. januar 2004 Jeg er sinnsykt forelska i en fyr som jeg egentlig ikke kjenner så godt lengere. Men jeg begynte å få litt kontakt med han per mail og det var hyggelige mail. Ettersom han vet hvem jeg er, så ville jeg ikke fortelle hva jeg følte for han. Men med en annen mail adr sendte jeg ett dikt til han, der alt kommer fram.. Ble så vi sendte litt mail fram og tilbake, jeg var annonym i de mailene..Trodde jeg!! Tenkte jo ikke så langt at jeg kom på at han kan jo bare skjekke ipadr og sammenligne med min adr :oops: Så nå er jeg avslørt å føler meg sinnsykt dum, har fått mail på den egentlige adr min men tørr ikke lese. Hvorfor måtte jeg være så barnslig da...Hadde jo grei kontakt egentlig :-? Menmen... Lite å gjøre med det nå.. Måtte bare fortelle denne flausa til noen :oops:
Saga Skrevet 21. januar 2004 #2 Skrevet 21. januar 2004 Sjekk bare den mailen du :blunke: Gjort er gjort og det verste som kan skje er at han skriver at han ikke ser deg på den måten.. og det er jo ikke så ikke allikevel.. Bare prøv å bortforklare det, men se hva han skriver til deg først. Ta gjerne og fortell oss det også :blunke:
Gjest Moonshadow Skrevet 21. januar 2004 #3 Skrevet 21. januar 2004 Han hadde vist ikke forstått at det var meg. Sendte fra to forskjellige anonyme adr og det var der han skjønte at det samme. På den virkelige adr min var han bare hyggelig å sa ingenting om noe sånt :D Men jeg i allefall lært nå da :oops:
Gjest gjest1 Skrevet 21. januar 2004 #5 Skrevet 21. januar 2004 Det er jo bare morsomt. Litt flaut, men ikke verre enn at det går over. Kunne lett ha gjort det samme selv. hold oss oppdatert.
Gjest Moonshadow Skrevet 21. januar 2004 #7 Skrevet 21. januar 2004 Jeg er så glad for at vi endelig etter så mange år har fått kontakt igjen at jeg ikke vil satse noe med å fortelle va jeg føler, ikke enda i allefall Er litt pysete!! :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #8 Skrevet 22. januar 2004 Jeg hadde fortalt en nettvenn at jeg var forelsket i en type. Da jeg fortalte at jeg var så glad for at jeg hadde sett igjen denne typen etter lang tid så skrev han noe om at vi så hverandre igjen :o Er ganske sikker på at det ikke var han, men det kunne jo tolkes slik.
Gjest Moonshadow Skrevet 22. januar 2004 #9 Skrevet 22. januar 2004 Jeg skjønte ikke helt hva du mente der jeg :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå