Syden Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg har bestilt helsesjekktime til hunden min, men kom på en ting, når jeg bestiller helsesjekk så vil det si vaksiner også ja? eller får de ikke vaksiner da?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Tror du må si ifra at hunden skal vaksineres også. Jeg gjør i allfall det. Men det tar 10 sek ekstra å sette vaksine da, så det burde ikke være noe stort problem.
Syden Skrevet 13. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2012 Tror du må si ifra at hunden skal vaksineres også. Jeg gjør i allfall det. Men det tar 10 sek ekstra å sette vaksine da, så det burde ikke være noe stort problem. Hmm okei, hehe, får satse på at det er vaksine med, vis ikke de gjør det, så får jeg bare bestille ny time
Gjest Badabing Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Det er ikke vanlig at det følger med i en helsesjekk.
Gjest Bobler Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Hvis jeg sier til vetrinæren min at jeg skal ha helsesjekk, så får jeg en helsesjekk. Ber jeg om vaksine, får jeg vaksine og helsesjekk. Ville ikke regnet med å få noe som du ikke ber om Koster deg ikke mye å nevne at du vil ha en vaksine, men det koster en del om du bestiller ny time for vaksinen 1
Syden Skrevet 16. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2012 Da har jeg ringt dyrlegen, og det var med vaksine på helsesjekken d var slik at når de får vaksine, så er helsesjekk med i prisen :D
Gjest Badabing Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Da har jeg ringt dyrlegen, og det var med vaksine på helsesjekken d var slik at når de får vaksine, så er helsesjekk med i prisen :D Det er slik hos oss også, at helsesjekk er med når man tar vaksine. Men ikke at vaksine er med når de får helsesjekk 1
Sulosi Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Den dyrelegen jeg bruker tar alltid helsesjekk uansett årsak til at vi er innom klinikken. Betaler for det vi bestiller time til (enten det er vaksine, chip, sårstell, kloklipp etc) og får en sjekk på kjøpet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå