Gelica Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Hvilken foundation er virkelig bra og gjør at man ser naturlig og fresh og ikke sparklet ut? Helst en foundation som ikke koster for mye. Tips? :-)
Gjest "gjest" Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Hvilken hudtype har du og hvordan er undertonen din?
Gelica Skrevet 16. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2012 Jeg har relativt normal hudtype, kan kanskje bli litt tørr i pannen og ved nesen av og til. Litt vanskelig å forklare undertone egentlig..... Jeg er ikke blek, men heller ikke brun...... :-S (hjalp dette noe) ;-)
chi Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Var jeg deg, og det fantes en hudpleiesalong i nærheten der du bor, ville jeg spurt dem om hjelp. Jeg jobber i salong, og når kunder kommer inn for å finne rett farge på foundation, tar jeg dem med inn på behandlingsrommet, renser huden og tar på fuktighetskrem, og deretter prøver jeg ut flere farger på ansiktet, til jeg finner den perfekte match. Tar bare 10 min, og kunden slipper flere bomkjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå