Auroressa Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Æhhhhh. Er så usikker Jeg har litt mage, så tenker at i hvit vil den kanskje komme mer fram enn i orange? Hva syns dere? http://www.nastygal.com/index.cfm/fuseaction/product.detail/_/aurora-lace-dress-ivory/productID/53cfeb2c-098f-4859-9eca-6948a7625217/categoryID/2cb8f934-524a-4915-9317-135638fff5a3 http://www.nastygal.com/whats-new/aurora-lace-dress-poppy Takk for innspill
KristinL Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Jeg likte best den hvite. Om du har litt mage er det bare å bruke hold-in strømpebukser eller lignende
Auroressa Skrevet 13. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2012 Jeg likte best den hvite. Om du har litt mage er det bare å bruke hold-in strømpebukser eller lignende Det tenkte jeg ikke på Men strømpebukse midt på sommeren?..
KristinL Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Tja, hvorfor ikke? Spørs jo selvfølgelig litt når du skal bruke den, om du skal ha den på på stranda kan det se litt merkelig ut med strømpebukse, men på fest eller hverdagslig kunne jeg godt brukt strømpebukse selv Men så finnes det vel hold-in truser eller noe som bare holder inn magen også
Auroressa Skrevet 13. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2012 Tja, hvorfor ikke? Spørs jo selvfølgelig litt når du skal bruke den, om du skal ha den på på stranda kan det se litt merkelig ut med strømpebukse, men på fest eller hverdagslig kunne jeg godt brukt strømpebukse selv Men så finnes det vel hold-in truser eller noe som bare holder inn magen også Tenkte mer på hverdagen ja:-) Men tror du ikke en hold in truse vil syntes? haha.. jeg hater truser.. misforstå meg rett nå
KristinL Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 (endret) http://www.buyhelse.no/Avdelinger/Helsekost/HOLD-IN-UNDERT%C3%98Y.aspx Lest på forskjellige blogger at det skal være veldig behagelig å få med det! Det står også at det ikke er sømmer, så da synes det jo ikke Eneste minuset er at det er litt dyrt.. Edit: på linken er det altså forskjellige hold-in plagg Endret 13. april 2012 av KristinL
Gjest Søgni Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Jeg likte den oransje best, men så er jeg veldig glad i farger og har en iboende aversjon mot å gå i hvite kjoler/skjørt/bukser da Ikke noe galt med den hvite, men jeg tror jeg er mindre ladylike enn mange andre, for jeg setter meg ned på kanter og benker osv. uten tanke på hva jeg har på meg. Da er hvite klær veldig upraktisk! Nok om mine vaner.. hehe Men hvis du liker den hvite best, så synes jeg du skal kjøpe den, og ikke tenke på om magen vil synes bedre eller ikke. Jeg tror ikke det vil være så forskjellig fra den oransje til den hvite
Auroressa Skrevet 13. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2012 Herregud, det var dyrt.. tror jeg holder meg litt unna colaen og all godisen før jeg trenger meg inn i den kjolen jeg kjøper isåfall ! Ah, så usikker på farve da.. Er redd at bestiller jeg hvit så vil jeg angre, og tar jeg orange vil jeg ha hvit. Hardt liv :gjeiper:
Auroressa Skrevet 13. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2012 Jeg likte den oransje best, men så er jeg veldig glad i farger og har en iboende aversjon mot å gå i hvite kjoler/skjørt/bukser da Ikke noe galt med den hvite, men jeg tror jeg er mindre ladylike enn mange andre, for jeg setter meg ned på kanter og benker osv. uten tanke på hva jeg har på meg. Da er hvite klær veldig upraktisk! Nok om mine vaner.. hehe Men hvis du liker den hvite best, så synes jeg du skal kjøpe den, og ikke tenke på om magen vil synes bedre eller ikke. Jeg tror ikke det vil være så forskjellig fra den oransje til den hvite Og der sa du noe som jeg ikke hadde tenkt på.. Den er hvit, og får fort flekker..... Det var gått i glemmeboksen..... tenk om man får mensen i den kjolen Og den orange er jo veldig flott.. solbrun hud.. ah:)
Auroressa Skrevet 13. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 13. april 2012 Hardt liv.. Klarer ikke bestemme meg Men har en knapp på den orange.. Men i gjengjeld har jeg alltid hatt lyst på hvit kjole !
Gjest Badabing Skrevet 13. april 2012 #13 Skrevet 13. april 2012 (endret) Vanligvis er jeg ikke spesielt glad i oransje, men akkurat den kjolen så perfekt ut i oransje. Den var veldig søt i hvitt også, men det finnes liksom så mange søte, hvite kjoler Edit: søren, hvorfor gikk jeg inn på den siden? Fant min nye favorittkjole i løpet av 30 sek. Skummel side! Endret 13. april 2012 av Badabing
Gjest Thessie! Skrevet 13. april 2012 #14 Skrevet 13. april 2012 (endret) Jeg likte best den oransje. Den oransje var veldig spesiell og fargen var fin, mens den hvite var ganske kjedelig. Endret 13. april 2012 av Thessie!
#Mj# Skrevet 13. april 2012 #16 Skrevet 13. april 2012 enig med Thessie! det var en veldig fin oransje farge, ville definitivt gått for den!
Gjest NozMonster Skrevet 13. april 2012 #17 Skrevet 13. april 2012 jeg stemmer for orange! men jeg er generelt ikke så glad i hvite klær.. (visse untak finnes selvfølgelig!). og desutten så har jeg sett bilde av deg, og du er fantastisk råpen og jeg kan ikke forestille meg at den "magen din" er noe å bekymre seg over... ikke at jeg helt kan forstå at magen kan skjules noe bedre i hvit kjole, enn en fargerik en men ...
Auroressa Skrevet 13. april 2012 Forfatter #18 Skrevet 13. april 2012 Ah nei da blir jeg og bestille meg den flooooooootte orange kjolen :-) Får bare satse på str, og håpe den ikke blir for stor/liten , og at den ser noe grei ut på meg haha Gleder meg :-) Takk for hjelpen folkens
Gjest NozMonster Skrevet 13. april 2012 #19 Skrevet 13. april 2012 Ah nei da blir jeg og bestille meg den flooooooootte orange kjolen :-) Får bare satse på str, og håpe den ikke blir for stor/liten , og at den ser noe grei ut på meg haha Gleder meg :-) Takk for hjelpen folkens da regner jeg med at du har bilde og legger det ut i en av våre bildetråder når du får kjolen
Auroressa Skrevet 13. april 2012 Forfatter #20 Skrevet 13. april 2012 da regner jeg med at du har bilde og legger det ut i en av våre bildetråder når du får kjolen Det skal jeg gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå