Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte best den hvite. Om du har litt mage er det bare å bruke hold-in strømpebukser eller lignende :)

Skrevet

Jeg likte best den hvite. Om du har litt mage er det bare å bruke hold-in strømpebukser eller lignende :)

Det tenkte jeg ikke på :jepp: Men strømpebukse midt på sommeren?..

Skrevet

Tja, hvorfor ikke? Spørs jo selvfølgelig litt når du skal bruke den, om du skal ha den på på stranda kan det se litt merkelig ut med strømpebukse, men på fest eller hverdagslig kunne jeg godt brukt strømpebukse selv :)

Men så finnes det vel hold-in truser eller noe som bare holder inn magen også :)

Skrevet

Tja, hvorfor ikke? Spørs jo selvfølgelig litt når du skal bruke den, om du skal ha den på på stranda kan det se litt merkelig ut med strømpebukse, men på fest eller hverdagslig kunne jeg godt brukt strømpebukse selv :)

Men så finnes det vel hold-in truser eller noe som bare holder inn magen også :)

Tenkte mer på hverdagen ja:-) Men tror du ikke en hold in truse vil syntes? haha.. jeg hater truser.. :sjenert:

misforstå meg rett nå:P

Gjest Søgni
Skrevet

Jeg likte den oransje best, men så er jeg veldig glad i farger og har en iboende aversjon mot å gå i hvite kjoler/skjørt/bukser da :) Ikke noe galt med den hvite, men jeg tror jeg er mindre ladylike enn mange andre, for jeg setter meg ned på kanter og benker osv. uten tanke på hva jeg har på meg. Da er hvite klær veldig upraktisk! Nok om mine vaner.. hehe

Men hvis du liker den hvite best, så synes jeg du skal kjøpe den, og ikke tenke på om magen vil synes bedre eller ikke. Jeg tror ikke det vil være så forskjellig fra den oransje til den hvite :)

Skrevet

Herregud, det var dyrt.. :skratte: tror jeg holder meg litt unna colaen og all godisen før jeg trenger meg inn i den kjolen jeg kjøper isåfall !

Ah, så usikker på farve da.. Er redd at bestiller jeg hvit så vil jeg angre, og tar jeg orange vil jeg ha hvit. Hardt liv :gjeiper:

Skrevet

Jeg likte den oransje best, men så er jeg veldig glad i farger og har en iboende aversjon mot å gå i hvite kjoler/skjørt/bukser da :) Ikke noe galt med den hvite, men jeg tror jeg er mindre ladylike enn mange andre, for jeg setter meg ned på kanter og benker osv. uten tanke på hva jeg har på meg. Da er hvite klær veldig upraktisk! Nok om mine vaner.. hehe

Men hvis du liker den hvite best, så synes jeg du skal kjøpe den, og ikke tenke på om magen vil synes bedre eller ikke. Jeg tror ikke det vil være så forskjellig fra den oransje til den hvite :)

Og der sa du noe som jeg ikke hadde tenkt på.. Den er hvit, og får fort flekker..... Det var gått i glemmeboksen..... tenk om man får mensen i den kjolen :skratte:

Og den orange er jo veldig flott.. solbrun hud.. ah:) :rodmer:

Skrevet

Hardt liv.. Klarer ikke bestemme meg :rodmer: Men har en knapp på den orange.. Men i gjengjeld har jeg alltid hatt lyst på hvit kjole !

Gjest Badabing
Skrevet (endret)

Vanligvis er jeg ikke spesielt glad i oransje, men akkurat den kjolen så perfekt ut i oransje. Den var veldig søt i hvitt også, men det finnes liksom så mange søte, hvite kjoler :)

Edit: søren, hvorfor gikk jeg inn på den siden? Fant min nye favorittkjole i løpet av 30 sek. Skummel side! :fnise:

Endret av Badabing
Gjest Thessie!
Skrevet (endret)

Jeg likte best den oransje. Den oransje var veldig spesiell og fargen var fin, mens den hvite var ganske kjedelig.

Endret av Thessie!
Skrevet

enig med Thessie! det var en veldig fin oransje farge, ville definitivt gått for den!

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg stemmer for orange! men jeg er generelt ikke så glad i hvite klær..

(visse untak finnes selvfølgelig!).

og desutten så har jeg sett bilde av deg, og du er fantastisk råpen og jeg kan ikke forestille meg at den "magen din" er noe å bekymre seg over...

ikke at jeg helt kan forstå at magen kan skjules noe bedre i hvit kjole, enn en fargerik en men :klo: ...

Skrevet

Ah nei da blir jeg og bestille meg den flooooooootte orange kjolen :-) Får bare satse på str, og håpe den ikke blir for stor/liten , og at den ser noe grei ut på meg haha :skratte:

Gleder meg :-)

Takk for hjelpen folkens :klemmer:

Gjest NozMonster
Skrevet

Ah nei da blir jeg og bestille meg den flooooooootte orange kjolen :-) Får bare satse på str, og håpe den ikke blir for stor/liten , og at den ser noe grei ut på meg haha :skratte:

Gleder meg :-)

Takk for hjelpen folkens :klemmer:

:bolledeig:

da regner jeg med at du har bilde og legger det ut i en av våre bildetråder når du får kjolen ;)

Skrevet

:bolledeig:

da regner jeg med at du har bilde og legger det ut i en av våre bildetråder når du får kjolen ;)

Det skal jeg gjøre :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...