Lizbeth Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, men følte nesten bare for å få det ut. For et halvt år siden tok jeg et valg jeg har valgt å stå ved for resten av livet mitt. Etter noen år som samboer, tok jeg livet mitt i mine egne hender og flyttet ut. Jeg har aldri angret, og selv om fremtiden er mer usikker enn den noen gang har vært - ser jeg frem til å møte den. Livet er godt, dere! 6
KristinL Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Syns det er litt trist å være singel jeg... 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Syns det er litt trist å være singel jeg... Har vært singel i 27 år nå, og har trivdes med det, men nå kjenner jeg at det er på tide å prøve hvordan det er å ha en kjæreste. 1
Lizbeth Skrevet 13. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2012 Det er sant at det kan bli trist, men det er i alle fall bedre enn det alternativet var Ingen som er glad i å være singel da? =) 1
KristinL Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Har vært singel i 27 år nå, og har trivdes med det, men nå kjenner jeg at det er på tide å prøve hvordan det er å ha en kjæreste. Får jeg lov til å spørre hvorfor du har vært singel i 27 år? Har du valgt det selv eller har det bare ikke dukket opp noen rette ?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Det er sant at det kan bli trist, men det er i alle fall bedre enn det alternativet var Ingen som er glad i å være singel da? =) Joo
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 Får jeg lov til å spørre hvorfor du har vært singel i 27 år? Har du valgt det selv eller har det bare ikke dukket opp noen rette ? Det får du lov til Det har flere årsaker. - Jeg stortrives med frihet til å gjøre hva jeg vil, for eksempel dra på fem uker backpacking i Mellom-Amerika i sommerferien. - Jeg er kresen, og det skal mye til for at jeg faller for noen. - I ungdomsårene var jeg ofte forelsket i den samme jenta over lang tid (gjerne mer enn et år av gangen), og når noen andre viste interesse for meg så var jeg ikke interessert, fordi jeg kun tenkte på hun jeg var forelsket i. Sjenert som jeg var turte jeg aldri å sjekke opp noen av dem, med unntak av ei (som avviste meg fordi hun fikk kalde føtter, har jeg fått vite i etterkant). - Mine nærmeste venner har som regel alltid vært single de også, og har derfor på ingen måte lagt press på meg. - Da jeg bodde hjemme var det til tider mye turbulens og krangler som gjorde at det ikke fristet å invitere noen hjem. - Fylla (den vanligste måten å treffe kjærester på?) er ikke min arena, og jeg blir heller ikke med fremmede hjem fra byen for å ha sex (mange forhold starter slik). Har hatt et begynnende forhold en gang, men det ble ikke noe av pga for stor geografisk avstand.
Gjest Bandit Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Jeg er veldig fornøyd med singellivet. Har aldri angret på det valget. Det er et savn med kos, nærhet og sex, men det er da mulig å få det som singel også.
Gjest Bud Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Jeg er veldig fornøyd med singellivet. Har aldri angret på det valget. Det er et savn med kos, nærhet og sex, men det er da mulig å få det som singel også. Sa han som er mest på offensiven i positiv kommentering i bildetråden!! :gjeiper: Sex kan du få som singel, men nærhet og kos blir det vel verre med..? Eller er det jeg som ikke har forstått hvordan det funker?
Gjest Bandit Skrevet 13. april 2012 #12 Skrevet 13. april 2012 Sa han som er mest på offensiven i positiv kommentering i bildetråden!! :gjeiper: Sex kan du få som singel, men nærhet og kos blir det vel verre med..? Eller er det jeg som ikke har forstått hvordan det funker? Så du tror det er derfor? Nei, jeg bruker ikke KG som noen sjekkebase. Komplimentene er ærlige, uten noe som helst underliggende motiv. Det er da ikke noe galt med komplimenter? Synes vi er altfor dårlige til dette her i Norge. Jeg har blitt kjent med fantastiske mennesker her - men det er av begge kjønn. Jeg tar full pakke. Sex, nærhet og kos. Sex uten nærhet og kos er nedtur...
Gjest Bud Skrevet 13. april 2012 #13 Skrevet 13. april 2012 Så du tror det er derfor? Nei, jeg bruker ikke KG som noen sjekkebase. Komplimentene er ærlige, uten noe som helst underliggende motiv. Det er da ikke noe galt med komplimenter? Synes vi er altfor dårlige til dette her i Norge. Jeg har blitt kjent med fantastiske mennesker her - men det er av begge kjønn. Jeg tar full pakke. Sex, nærhet og kos. Sex uten nærhet og kos er nedtur... Indeed, KG burde være den ultimate fiskeplass for kyniske menn, det kryr av sårbare kvinner her, men i likhet med deg føler jeg en indre glede av å forsøke å lyse opp dagen til folk kontra å utnytte situasjonen! Har daglig kontakt med mennesker jeg har møtt her inne, utrolig hvor man kan møte nye mennesker Sex uten nærhet og kos er verdiløst som du sier, derfor lurer jeg på hvordan i all verden du kan oppnå sex MED nærhet og kos uten å være i et forhold?!
Gjest Bandit Skrevet 13. april 2012 #14 Skrevet 13. april 2012 Indeed, KG burde være den ultimate fiskeplass for kyniske menn, det kryr av sårbare kvinner her, men i likhet med deg føler jeg en indre glede av å forsøke å lyse opp dagen til folk kontra å utnytte situasjonen! Har daglig kontakt med mennesker jeg har møtt her inne, utrolig hvor man kan møte nye mennesker Sex uten nærhet og kos er verdiløst som du sier, derfor lurer jeg på hvordan i all verden du kan oppnå sex MED nærhet og kos uten å være i et forhold?! Det er mange flotte mennesker her inne, det er helt klart. Det er heldigvis flere som har samme syn som meg når det gjelder sex, kos og nærhet, og da løser det seg jo.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #15 Skrevet 13. april 2012 Får jeg lov til å spørre hvorfor du har vært singel i 27 år? Har du valgt det selv eller har det bare ikke dukket opp noen rette ? 27 er da ingenting. Prøv 38 år. Artige greier...
Rainbow Skrevet 13. april 2012 #16 Skrevet 13. april 2012 Jeg var singel helt til jeg møte min kjære, da var jeg 29. Før det møtte jeg omtrent alle versjoner av useriøse jenter som kan oppdrives, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #17 Skrevet 13. april 2012 Jeg synes synd på folk som ikke er i stand til og leve som single. Tyder på at de ikke er i stand til og være selvstendige.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #18 Skrevet 13. april 2012 Jeg synes synd på folk som ikke er i stand til og leve som single. Tyder på at de ikke er i stand til og være selvstendige. Man kan vel være i stand til det selv om man ønsker seg en kjæreste?
Gjest -J- Skrevet 13. april 2012 #19 Skrevet 13. april 2012 Det er nok mange som fortsetter i et middelmådig eller dårlig forhold av gammel vane og frykt for ensomhet, så kudos til deg for at du tok det rette valget.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #20 Skrevet 13. april 2012 27 er da ingenting. Prøv 38 år. Artige greier... Hva er din grunn da? Selv har jeg vært singel HELE livet :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå