AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Skriver dette her i tilfelle det kan være til hjelp for noen (Derfor jeg legger det på singelforumet) Traff en fyr for noen måneder siden. Vi møttes noen ganger, men jeg kunne ikke finne en gnist, jeg trivdes likevel i hans selskap. Lenge tenkte jeg å dumpe han da det ikke oppsto noen følelser fra min side. Vi snakkes aldri om oss og hva vi følte så jeg drøyde den litt lenger. Etter to måneder da vi akkurat hadde lagd middag og satt å så teve så plutselig snudde jeg meg mot han å så på han med helt andre øyne. Høres kanskje merkelig ut, men jeg husker akkurat det øyeblikket. Han var helt nydelig der han satt og jeg var forelsket. Nå er vi i et forhold og jeg kunne aldri i verden ønsket meg en annen mann. Han er helt fantastisk. Vi er like på mange måter og han forstår meg. Får en klump i halsen når jeg tenker på at jeg en gang tenkte på å forlate han. Av og til lar slike følelser tydligvis vente på seg. Så om du stortrives i selskapet med en fyr, og du ikke får følelser for han så ikke kast han med en gang. Vent litt å se. Kanskje det er drømmemannen. Jeg har i allefall funnet min Flere som har slike historier å komme med? 10
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Minner litt om min historie Var en fyr som jeg visste om, men ikke likte pga hadde hørt så mye teit om han, så jeg prøvde stadig vekk og irritere.. hehe så på facebook en gang begynte jeg å rette på skrivefeilene han hadde på en felles venn sitt innlegg. men han tok det som om jeg ville snakke med han, så vi begynte å snakke. Og vi snakket i 6 timer.. Og neste dag ble det 11 timer osv.. Og så gikk vi på date den 5 dagen. Var mye kulere enn jeg trodde kan man nok si.. Og da kysset jeg han.. følte meg litt i svime siden det gikk så sykt fort, men trodde det gikk greit.. så vi ble sammen etter ca to uker. føltes greit der og da, men etter ukene gikk, merket jeg at jeg ikke kjente han nok til å være forelsket. Så tenkte veldig mye på og dumpe han. ville jo ikke at han skulle være den eneste med føleser.. Følte at vi bare var venner med fordeler egentlig Så jeg, uten å prøve, ble jeg kjent med han og jeg ble mer glad i han, uten at dette var noe jeg tenkte over i det heletatt.. Og slik som deg, så satt vi og spiste middag og så film så fikk jeg plutselig et lyn-nedslag av føleser, når jeg snudde meg for å se på han.. Aldri følt meg så forelsket før. Men ble veldig glad og lettet. Nå har vi vært sammen i 6mnd og har det deilig sammen! Gikk fra å ikke tåle trynet på han til å elske han av hele mitt hjerte/hode! Men ja.. Det er verdt og vente !!!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Fint for deg da. Å poste dette på singelforumet er som å si "æddabædda" 3
Gjest Elissima Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 (endret) Sånn har ikke jeg det. Desverre. Datet en fyr litt for noen mnd siden. Kjekk og grei, men er ikke tent på han og orker ikke tanken på å ha han inni meg. Jeg vet innen 7 sekunder (når jeg møter noen) om jeg blir antent selv om det så klart kan ta lang tid før det skjer noe intimt. Så jeg gidder ikke kaste bort tid hvis jeg ikke føler en gnist der og da. Bra det ordnet seg for deg da Endret 13. april 2012 av Elissima 1
Gjest -J- Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Interessant historie og takk for at du delte den. Tydeligvis er ikke det alltid kjærlighet ved første blikk. Elissima nevnte at hun etter 7 sekunder vet om en fyr er aktuell å ha sex med eller ikke og dette har jeg hørt mange andre plasser tidligere. Hadde du bestemt deg for at han ikke var aktuell å ha sex med i det hele tatt i begynnelsen? Eller så du på han som en du kunne ha sex med rent fysisk, men du var ikke interessert i sex fordi følelsene ikke var der? Om du forstår hva jeg mener...
Cordelia Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 (endret) Godt å høre sånne historier. Tror det er et lite poeng her. Jeg er veldig treig når det kommer til forelskelse. Kan ta måneder før noe skjer. Derfor har dating endel svake sider for mitt vedkommende. Noen man liker ved første møte kan forandre seg etter en stund, mens andre kan vokse på en. Som regel bør en kjenne en person litt før følelsen kommer. Sånn er det ihvertfall for meg. Alle snakker om denne kjemien man må føle med en gang for at noe skal bli aktuelt, og der tror jeg man kan se seg litt blind. Vet ikke, jeg leter ikke så mye etter kjemi som at jeg heller ser etter noen som jeg liker eller er fascinert av. Dessuten tror jeg man også kan opparbeide seg kjemi ved å bli kjent med hverandre. Det høres iblant ut som det ordet automatisk innebærer noe magisk som viser om man skal passe for hverandre. Men det er jo grenser for hvor lenge man bør vente før noe skjer. Samtidig lurer jeg på hvorfor folk også er så opptatt av den berømte vennefellen. Jeg må som regel ha et vennskaps- eller bekjentskapsforhold før noen er aktuelle. Er jo den eneste måten en kan bli kjent med flere sider av personen på, og også kanskje unngå visse dårlige overraskelser. Endret 14. april 2012 av Cordelia 1
Gjest Elissima Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Interessant historie og takk for at du delte den. Tydeligvis er ikke det alltid kjærlighet ved første blikk. Elissima nevnte at hun etter 7 sekunder vet om en fyr er aktuell å ha sex med eller ikke og dette har jeg hørt mange andre plasser tidligere. Hadde du bestemt deg for at han ikke var aktuell å ha sex med i det hele tatt i begynnelsen? Eller så du på han som en du kunne ha sex med rent fysisk, men du var ikke interessert i sex fordi følelsene ikke var der? Om du forstår hva jeg mener... Altså, folk er forskjellig når det kommer til det der, for noen trenger laaaang tid før de vet om de kunne tenke seg sex/forhold med en person, andre vet med en gang om det kan bli noe mer. I mitt tilfelle syntes jeg fyren jeg nevnte var kjempekjekk og veldig hyggelig og sånn, men etter 2 dates hadde jeg fortsatt ikke lyst til å kysse han eller noe. Desverre. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #10 Skrevet 20. juli 2012 Jeg er trådstarter og vi er fortsatt sammen :D Anonym poster: 903501daa5eb7b80d7298a0b9c5786e7
Gjest Janus Skrevet 21. juli 2012 #11 Skrevet 21. juli 2012 Jeg er trådstarter og vi er fortsatt sammen :D Fantastisk! En av tingene jeg har lært her på KG er at romantisk kjærlighet kan oppstå over tid. Det trodde jeg ikke før.
Steinar40 Skrevet 21. juli 2012 #12 Skrevet 21. juli 2012 Vennskap og det å trives i sammen er fundamentet i ethvert godt forhold.
jente-23 Skrevet 23. juli 2012 #13 Skrevet 23. juli 2012 Jeg også bruker lang tid på å virkelig bli kjent med en person. I vårt tilfelle så tok det 5 år før det skulle bli noe mer mellom oss. Vi ble kjent gjennom nettet og vi studerte på hver vår kant, men holdt likevel kontakt gjennom msn og FB. Vi bestemte oss plutselig for å finne på noe sammen en helg. Og da sa det bare klikk. Vi hadde bare enda mer til felles og trivdes i hverandres selskap. Nå har vi snart vært sammen i 3 år og har aldri angret på det. Så det går an..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå