Gå til innhold

Hva skjedde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakket veldig mye med en fyr hele uka, han virket veldig interessert. Han kom å sov hos meg på fylla, vi hadde sex, han var jomfru og etter det har vi nesten ikke snakket sammen.

Jeg nekter å tro at det kun var sex han var ute etter.. Finnes det andre grunner til at han plutselig er så uinteressert?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han var jomfru

Dere hadde sex i fylla

Han snakker nesten ikke med deg nå

Må du bli matet med teskje?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var kun sex han var ute etter, akkurat som alle andre hankjønn.

AnonymBruker
Skrevet

haha, var det jeg tenkte. ALLE mannfolk er noen drittsekker.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Overrasket?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Overrasket?

Tjaa, håpte jeg endelig hadde funnet en som var grei!

Men så feil kan man ta.. Rart man blir skeptisk til alle mannfolk?!

AnonymBruker
Skrevet

Tjaa, håpte jeg endelig hadde funnet en som var grei!

Men så feil kan man ta.. Rart man blir skeptisk til alle mannfolk?!

Nei, det er ikke noe rart! Brent barn skyr ilden. Jeg tror aldri jeg kan være i stand til å stole på en mann igjen :( Blitt rundlurt to gange rpå rad nå, begge ganger med masse følelser fra min side, mens disse guttene har stukket uten et kny, bare kastet meg som gårsdagens søppel :(

Mildt sagt bitter.

AnonymBruker
Skrevet

Drittsekk fordi man vil ha sex? Snodig påstand.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Drittsekk fordi man vil ha sex? Snodig påstand.

det er aldri to stk som vil ha sex, vet du.. det er bare drittsekken. hun falt bare tilfeldigvis over han og så skjedde det. :skratte:

• Liker 3
Gjest Katten.
Skrevet

Så lenge en ikke har gitt lovnader om gull og grønne skoger, så kan en ikke holdes ansvarlig for at motparten utvikler følelser.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er egentlig å ikke få følelser for noen. Det finnes lovlig piller som gjør en ganske likegyldig :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Han snakket med deg, viste interesse for deg og ga deg sex og du kaller han drittsekk? Slutt å være utakknemlig.

Gjest Bandit
Skrevet

Og her inne skrikes det om kvinnehat og generaliseringer? :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Han snakket med deg, viste interesse for deg og ga deg sex og du kaller han drittsekk? Slutt å være utakknemlig.

Var jeg som ga HAN sex. Ser jo ikke på han som utakknemlig fordet.. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke er interessert lengre, for han er virkelig ikke typen til "tøm og røm"...

Gjest Bandit
Skrevet

Var jeg som ga HAN sex. Ser jo ikke på han som utakknemlig fordet.. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke er interessert lengre, for han er virkelig ikke typen til "tøm og røm"...

Du GA ham sex? Og fikk ikke noe tilbake? Du fikk med andre ord ikke noe ut av det?

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

:balltre:

AnonymBruker
Skrevet

*knis*

AnonymBruker
Skrevet

Nei han ga DEG sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...