AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Noen som har spoilere å komme med frå dinna nye sesongen som vises nå???
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Anatomy* Og jepp. Henry (han som er gift med Teddy), dør under en operasjon utført av Cristina. Også får Meredith og Derek tilbake Zola Det jeg kommer på for øyeblikket
Tabudrue Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Anatomy* Og jepp. Henry (han som er gift med Teddy), dør under en operasjon utført av Cristina. Også får Meredith og Derek tilbake Zola Det jeg kommer på for øyeblikket Cristina og mr rødtopp krangler over Cristinas abortvalg og hans utroskap.... Og det var vel egentlig de største tingene i hele sesongen? Synes den har vært fryktelig kjedelig i grunn, likevel er jeg klistra til skjermen hver fredag det kommer en ny episode da xD
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Teddy hater Owen. Cristina sliter fordi Owen er utro. Owen sliter fordi Cristina tok abort. Mark får ny dame og Lexi sliter med å godta at det går bra i forholdet hans og hun er oppsatt på å få ham tilbake. Lexi fucker opp en hjernekirurgi og McDreamy blir litt pissed, men tilgir henne. Karev er koselig med en kollega som får prematur baby og det er mulig romanse i luften men han blir litt drittsekk når kollegaen må velge om hun skal la barnet dø eller fortsette behandling. Callie finner ut at Arizona er en slut som har ligget med halvparten av kvinnfolka på sykehuset. Folka bak Greys har også hintet til mulig skilsmisse mellom Owen og Cristina. Meredith og McDreamy får tilbake Lola, krangler litt og blir venner igjen og fortsetter å bygge hus. Meredith trekker seg helt unna husbyggingen og har ikke engang meninger om farger eller utforming. Trolig storm i farvannet i de neste episodene.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Teddy hater Owen. Cristina sliter fordi Owen er utro. Owen sliter fordi Cristina tok abort. Mark får ny dame og Lexi sliter med å godta at det går bra i forholdet hans og hun er oppsatt på å få ham tilbake. Lexi fucker opp en hjernekirurgi og McDreamy blir litt pissed, men tilgir henne. Karev er koselig med en kollega som får prematur baby og det er mulig romanse i luften men han blir litt drittsekk når kollegaen må velge om hun skal la barnet dø eller fortsette behandling. Callie finner ut at Arizona er en slut som har ligget med halvparten av kvinnfolka på sykehuset. Folka bak Greys har også hintet til mulig skilsmisse mellom Owen og Cristina. Meredith og McDreamy får tilbake Lola, krangler litt og blir venner igjen og fortsetter å bygge hus. Meredith trekker seg helt unna husbyggingen og har ikke engang meninger om farger eller utforming. Trolig storm i farvannet i de neste episodene. Oi, hadde ikke jeg fått med meg :o Tror jeg er på episode 18 eller noe sånt. Hva skjedde så?
challenger Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Teddy hater Owen. Cristina sliter fordi Owen er utro. Owen sliter fordi Cristina tok abort. Mark får ny dame og Lexi sliter med å godta at det går bra i forholdet hans og hun er oppsatt på å få ham tilbake. Lexi fucker opp en hjernekirurgi og McDreamy blir litt pissed, men tilgir henne. Karev er koselig med en kollega som får prematur baby og det er mulig romanse i luften men han blir litt drittsekk når kollegaen må velge om hun skal la barnet dø eller fortsette behandling. Callie finner ut at Arizona er en slut som har ligget med halvparten av kvinnfolka på sykehuset. Folka bak Greys har også hintet til mulig skilsmisse mellom Owen og Cristina. Meredith og McDreamy får tilbake Lola, krangler litt og blir venner igjen og fortsetter å bygge hus. Meredith trekker seg helt unna husbyggingen og har ikke engang meninger om farger eller utforming. Trolig storm i farvannet i de neste episodene. Hvem er det Owen er utro med da?
Adalin Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Hvem er det Owen er utro med da? Han sier at han ikke vet navnet hennes. Det er ingen jeg har sett før, tror han møtte henne på sykehuset som et familiemedlem av en pasient eller noe.
Auroressa Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 Ah ja jeg ville gråte da owen og C hadde den "krangelen" sin hvor han fortalte om utroskapen.. Ah.. Hun spiller så BRA 2
Tabudrue Skrevet 14. april 2012 #10 Skrevet 14. april 2012 Owen forlot Christina! Forlot? Jeg synes nå det så ut som om hu kasta han ut jeg da;)
Noteknekk Skrevet 15. april 2012 #11 Skrevet 15. april 2012 Forlot? Jeg synes nå det så ut som om hu kasta han ut jeg da;) Tror også det var Christina som til slutt tok valget om at han måtte ut - tror det var det at noe i Owen ønsket å såre henne for å ha tatt abort gjorde at hun ba ham dra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå