Birgitte Skrevet 20. januar 2004 #1 Skrevet 20. januar 2004 Jeg var så flink før jul, jeg strikket julepresanger og julepynt, jeg satt med ungene og klippet og limte og var i det hele tatt superkreativ. Men nå? Ikke en puck, ingenting. Jeg orker simpelthen ikke tanken på å skulle ta fram strikketøyet. Dere andre som strikker, strikker dere alltid jevnt og trutt? Blir dere ikke periodestrikkere slik som jeg?
Gjest Ludde Skrevet 21. januar 2004 #2 Skrevet 21. januar 2004 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du sier. Alle mine hobbyer går i rykk og napp. Får plutselig helt dilla, og plutselig er det over. Fortvil ikke, kreativiteten dukker nok plutselig opp igjen
Gjest Ludde Skrevet 21. januar 2004 #3 Skrevet 21. januar 2004 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du sier. Alle mine hobbyer går i rykk og napp. Får plutselig helt dilla, og plutselig er det over. Fortvil ikke, kreativiteten dukker nok plutselig opp igjen
Gjest sunshine-t Skrevet 21. januar 2004 #4 Skrevet 21. januar 2004 jepp!*rekker opp en hånd* hehe! jeg pleier å sy meg gal før jeg tar en pause. og det er litt forskjellig hvor lenge den pausen varer da :oops: men som regel blir den ikke mnds-stor. ikke enda jaffal!!hehe! jeg sydde bilder til noen familiemedlemmer til jul og på sommeren hade jeg sydd et stort bilde i bryllupsgave. og jeg har holdt på med en sinnsykt stor julekalender, så jeg var driiitlei etter julen. men nå har jeg funnet smått fram kalenderen. den skal ikke være ferdig før jul i år, så jeg har god tid. :blunke:
Arkana Skrevet 21. januar 2004 #5 Skrevet 21. januar 2004 Jeg har bare strikket en ting frivillig (altså utenom håndarbeidstimene på skolen og slikt) i hele mitt liv, og det var et skjerf til meg selv i fjor. Strikket det i et garn som heter Funny (kalles pusegarn). Har fått så mye kommentarer for det, alle vil vite hvor jeg har fått tak i det, og Mamma har bestilt et skjerf, så jeg må vel i gang med pinnene allerede nå skal jeg få det klart til jul i år..... :blunke:
Bergenspike Skrevet 21. januar 2004 #6 Skrevet 21. januar 2004 Alle mine hobbyer går i perioder også!
smile Skrevet 21. januar 2004 #7 Skrevet 21. januar 2004 :enig_animasjon: Jepp! Samme her. Nå har jeg dilla på perlearmbåndstrikk. Før jul strikka jeg ei nissekofte og skulle lage nissen også men den ligger i deler i en pose......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå