Gå til innhold

Håndarbeid


Birgitte

Anbefalte innlegg

Jeg var så flink før jul, jeg strikket julepresanger og julepynt, jeg satt med ungene og klippet og limte og var i det hele tatt superkreativ. Men nå? Ikke en puck, ingenting. Jeg orker simpelthen ikke tanken på å skulle ta fram strikketøyet.

Dere andre som strikker, strikker dere alltid jevnt og trutt? Blir dere ikke periodestrikkere slik som jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du sier. Alle mine hobbyer går i rykk og napp. Får plutselig helt dilla, og plutselig er det over.

Fortvil ikke, kreativiteten dukker nok plutselig opp igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du sier. Alle mine hobbyer går i rykk og napp. Får plutselig helt dilla, og plutselig er det over.

Fortvil ikke, kreativiteten dukker nok plutselig opp igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

jepp!*rekker opp en hånd* hehe! jeg pleier å sy meg gal før jeg tar en pause. og det er litt forskjellig hvor lenge den pausen varer da :oops: men som regel blir den ikke mnds-stor. ikke enda jaffal!!hehe! jeg sydde bilder til noen familiemedlemmer til jul og på sommeren hade jeg sydd et stort bilde i bryllupsgave. og jeg har holdt på med en sinnsykt stor julekalender, så jeg var driiitlei etter julen. men nå har jeg funnet smått fram kalenderen. den skal ikke være ferdig før jul i år, så jeg har god tid. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare strikket en ting frivillig (altså utenom håndarbeidstimene på skolen og slikt) i hele mitt liv, og det var et skjerf til meg selv i fjor. Strikket det i et garn som heter Funny (kalles pusegarn). Har fått så mye kommentarer for det, alle vil vite hvor jeg har fått tak i det, og Mamma har bestilt et skjerf, så jeg må vel i gang med pinnene allerede nå skal jeg få det klart til jul i år..... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:enig_animasjon:

Jepp! Samme her. Nå har jeg dilla på perlearmbåndstrikk. Før jul strikka jeg ei nissekofte og skulle lage nissen også men den ligger i deler i en pose...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...