Gå til innhold

Trappegrind. BabyDan? Bettacare selvlukkende?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har trapp i huset og nå som småtten er blitt mer mobil må den sikres med trappegrind. Men hva skal jeg velge?

Åpningen er 88 cm bred så etter det jeg har skjønt fungerer ikke IKEA sin da den kun er opp til 87 cm og det ikke selges forlengere til den. Stemmer dette?

Jeg har da kikket litt på BabyDan som er på tilbud hos BabyCare nå. Her. Det ser ut til at det følger med forlengere her. Noen som har denne? Er den bra?

Jeg kikket også på Bettacare auto-close gate trappegrind hos KidsCompany. Her. Denne kan man kjøpe forlengere til og den er selvlukkende.

Prisen blir omtrent det samme for de to siste. Vil jeg da ha en selvvlukkende? Noen med erfaringer? Annet jeg bør tenke på når det gjelder valg av trappegrind.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikea sin patrull klämma har forlengingsdel. Vi har den både med og uten forlenger, og er veldig fornøyd.

Forlenger:

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90226523/

Takk, ser jo det nå... :sjenert: Men så har de ikke på lager hverken på Slependen eller Furuset og de vet ikke når de får inn heller. Av efaring vet jeg at det betyr at det kan ta lang tid. Så da spørs det om jeg må gå for noe annet. Noen med erfaringer med de andre?

Skrevet

Det ser ut til at IKEA erstatter den gamle trappegrinda med mulighet for forlengning, med en ny, som kan forlenges uten ekstradeler.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10226517/

Nei, den der er erstatningen for den gamle trehvite patrull fast, som skal skrues fast i veggen. Det stemmer at den kan forlenges uten ekstradeler.

Den som er snakket om lengre oppe, er den som tvinges fast i dørkarmen - altså ingen hull i veggen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...