Gjest Søgni Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Jeg bruker vanligvis en primer. Urban Decay Primer Potion, for å være nøyaktig. Lurer på å prøve den fra Artdeco neste gang, som jeg har hørt bra ting om. Jeg pleier vanligvis å ha øyenskygge under lineren også, strengt tatt, men primer er det som får den til å sitte da.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Bruker ingenting under, men den sitter bra likevel.
Namine Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 (endret) Jeg bruker eyeliner i blyantform på våtlinjen. Jeg pleier å varme/brenne tuppen (obs! ikke for mye) med en lighter, da blir den "flytende", og når den stivner igjen etter påføring, vil den sitte mye lengre. Endret 12. april 2012 av Namine
Gjest "gjest" Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Jeg bruker eyeliner i blyantform på våtlinjen. Jeg pleier å varme/brenne tuppen (obs! ikke for mye) med en lighter, da blir den "flytende", og når den stiver igjen etter påføring, vil den sitte mye lengre. Jeg bruker samme triks.
Tingeling22 Skrevet 13. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2012 På øyelokket og under øyet da? Jeg bruker vanligvis en primer. Urban Decay Primer Potion, for å være nøyaktig. Lurer på å prøve den fra Artdeco neste gang, som jeg har hørt bra ting om. Jeg pleier vanligvis å ha øyenskygge under lineren også, strengt tatt, men primer er det som får den til å sitte da.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Sett lineren med en øyenskygge i samme farge.
^^Belle^^ Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 Til hverdags bruker jeg som regel bare eyeliner på øyelokket, uten noe over eller under og den sitter like fint på slutten av dagen. Urban Decay.
*Vilje* Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Har så fete øyelokk så for meg funker det bare med våt eyeliner eller å bruke primer under blyant (selv de som er såkalt vannfaste). Bruker Urban Decay sin primer som er kjempebra (blir som vannfast), men jeg får utslett av den om jeg bruker den flere dager på rad Så nå må jeg prøve en annen løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå