AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Er jeg virkelig så dårlig, eller er finnes det en bra WF app jeg ikke harfunnet?
Ryvre Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Det finnes mange av dem i appstore iallefall. Men jeg skjønner ikke vitsen med å bruke dem. Hvorfor spille det dersom du skal jukse? Hva er gleden i det? 1
Gjest NerdMedSverd Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Du burde bli bannet fra forumet for å spørre om jukse-app til WF. Folk som jukser er det verste 2
belle_ Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Jeg får ofte høye poengscore og jeg jukser aldri. Men nå har jeg spilt det mye, man blir god etterhvert. Men vet at det er veldig mange som jukser. Jeg resigner om jeg merker folk jukse. Synes ikke det er vits å spille i det hele tatt om skal jukse, det er tullete
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 De svarer i løpet av 5 sek, lange, kompliserte ord ( gjerne infiltrert inn i ordene fra før) og får 70-80 poeng.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Du burde bli bannet fra forumet for å spørre om jukse-app til WF. Folk som jukser er det verste Du burde bli bannet for å komme med trusler om at jeg burde bli bannet... Hvorfor gidder du å kommentere i det hele tatt??? Folk som dømmer er det verste.
Ryvre Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 De svarer i løpet av 5 sek, lange, kompliserte ord ( gjerne infiltrert inn i ordene fra før) og får 70-80 poeng. Det har jeg gjort ofte uten å jukse. Jeg ser hva slags bokstaver jeg mangler for å legge et bra ord, også bruker jeg de bokstavene jeg ikke trenger frem til jeg får de jeg vil ha, gjerne for å bygge opp slik at jeg er sikker på at jeg får lagt ut et ord.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Jeg hater når folk resigner fordi de tror jeg jukser. Jeg gjør ikke det. Og hva er vitsen med å resigne uansett? Man får jo legge opp bokstaver å bruke hjernen. Eller bryr man seg bare om å vinne?
Ryvre Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Jeg hater når folk resigner fordi de tror jeg jukser. Jeg gjør ikke det. Og hva er vitsen med å resigne uansett? Man får jo legge opp bokstaver å bruke hjernen. Eller bryr man seg bare om å vinne? Bryr seg visst bare om å vinne, selvom det er ingen andre som aner hvor mange ganger du evnt har vunnet. Son om det er en liste på nettet hvor alle kan se hvor god du er og hvor dårlige alle andre er. Blir ofte beskyldt for juks også resigner dem. Jeg blir skikkelig knust jeg også, av folk som legger helt utrolige ord, men jeg syns jo fortsatt at det er morsomt å spille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå