AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Hei! Noen som vet om en god skrubb til ansiktet, og en til kroppen?
Strange Doll Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Bodyshop har masse fantastiske skrubber
Penny Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 MD formulations face & body scrub - den er overlegen! Fås på feelunique.com til en bra pris. Bruker denne både til ansikt og kropp, men ellers til kropp er body shop sine ganske greie
Gjest Søgni Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Selv om det er klisje her på forumet, så må jeg si MD Formulations face and body scrub. Jeg bruker den bare i ansiktet da. Det er favorittproduktet på badet, og tilogmed jeg som er litt kritisk til dette MD Formulations- og Decleor-fokuset her inne må ærlig innrømme at den er verdt pengene. Dessuten er den drøy i bruk. På kroppen bruker jeg bare en sånn vott.
miaw Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Hva er egentlig forskjellen på rens og scrub? Jeg skal investere i MD formulations face and body scrub og md formulations facial cleanser, men vet ikke helt hva som er forskjellen på de, og hvordan de skal brukes..
Vulpes Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Jeg bruker MD Formulations Face & Body Scrub, men kun i ansiktet. Synes den blir for dyr å bruke på kroppen. Når man derimot kun bruker den i ansiktet varer den en halv evighet, og den er supergod! Tar virkelig godt uten å lage sår hud.
Vulpes Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Hva er egentlig forskjellen på rens og scrub? Jeg skal investere i MD formulations face and body scrub og md formulations facial cleanser, men vet ikke helt hva som er forskjellen på de, og hvordan de skal brukes.. Cleanser/rens er noe man som regel bør bruke morgen og kveld for å rense ansiktet, enten man har brukt sminke eller ei. På denne måten fjerner man smuss og talg og annet skitt. Scrub/exfoliator/skrubb skal skrubbe huden, de inneholder så og si alltid små korn som via friksjon hjelper til med å fjerne/skrubbe bort døde hudceller. Dette er ikke noe man skal gjøre hver dag, det blir for hardt mot huden, men noen ganger i uken går fint for de fleste. Huden blir som regel mye finere og mykere etter skrubbing.
miaw Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Tusen takk for svar Tonje! Kan jeg spørre om hva du bruker med å skrubbe og rense med? Er bomull pads greit? Ooog så lurer jeg på om noen har tips til gode dagkremer med solfaktor? Tilslutt, så lurer jeg på hva serum egentlig er for noe? Hilsen ei som aldri har prøvd noe som helst hudpleie...
Vulpes Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Tusen takk for svar Tonje! Kan jeg spørre om hva du bruker med å skrubbe og rense med? Er bomull pads greit? Ooog så lurer jeg på om noen har tips til gode dagkremer med solfaktor? Tilslutt, så lurer jeg på hva serum egentlig er for noe? Hilsen ei som aldri har prøvd noe som helst hudpleie... Bare hyggelig Når jeg skrubber bruker jeg MD Formulations Face & Body Scrub. Gjør ansiktet litt fuktig (men ikke vått, for da føler jeg at skrubben ikke "tar" like bra), tar en dæsj fra flasken i hendene og gnir løs i ansiktet. Prøver å skrubbe ekstra i t-sonen. Vanskelig å si hvor lenge jeg skrubber, det kan man sikkert bare se an på sin egen hud. Skrubber man til man blir sår i ansiktet har man skrubbet for lenge. Ansiktsrens bytter jeg litt på. Bruker MD Formulations Facial Cleanser (masserer inn i tørt ansikt, masserer videre med vann, og skyller bort), Decleor Cleansing Water (påfører med bomullspad), og Decleor Cleansing Milk (påfører med hendene i tørt ansikt, fjerner med tørr bomull eller skyller bort med vann, fullfører med ansiktsvann/-toner). Angående dagkrem med solfaktor har jeg pleid å bruke dagkremen til MD Formulations med SPF20. Husker ikke hva den heter i farten, men du finner den om du googler Serum er noe man som regel bruker etter rens, under hudkrem. Forskjellige serumer har forskjellige "oppgaver", som å motvirke uren hud, gi fuktighet, motvirke rynker osv.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Vel, jeg synes ikke MDs skrubb er såååå god. Har ikke funnet min HG-skrubb ennå, er fremdeles på leting
challenger Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Den beste kroppsskrubben jeg har prøvd hittil er denne fra Kiehls:) Synes Body Shop sine skrubber er helt ok, de lukter fantastisk, men føler ikke at de "tar i" skikkelig på kroppen.
mari4ever Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 Jeg har ikke funnet en skikkelig god skrubb. MD sin er for sterk for meg. blir sykt tørr i ansiktet av den. jeg har ikke mye urenheter da, føler den er mer effektiv på det. har dehydrert hud i kinnene og er litt tørr her og der i kinn, nese og hake. Den beste skrubben jeg har funnet til nå er vel peeling serviettene fra comodynes. naturlige ingredienser og huden blir veldig myk og god, ikke stram i maska i det hele tatt.
Eske Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 Jeg synes også at MDs skrubb er overlegen til ansiktet, men til kroppen er jeg faktisk mest fornøyd med helt vanlig sukker iblandet i dusjgeleen min. eventuelt en fuktighetsgivende olje. Det skrubber godt og er billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå