AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Helt siden sex & the city gikk på TV har jeg ønsket meg et navnesmykke ala Carrie-smykket, men da selvsagt med mitt navn på. Men finner ingen steder. Hvor kan jeg finne det?
Soleklart Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Tenke tenke. Vet jeg har sett en norsk nettbutikk som selger navnesmykker. Men hvor? Du kan jo evnt gå innom gullsmeden og be han/hun lage det for deg. Da kan du få det akkurat som du vil.
Gjest Cuntzilla Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Gå på eBay og søk etter carrie necklace eller name necklace. Det er hundrevis av dem, alt fra juggel til et par dollars til 14 karat gull. Husker de hadde masse av det hos gullsmeder før, men ikke sett det på en stund nå. Besøker ikke gullsmeder så hyppig da, ta deg en runde og spør. Mye rimeligere på eBay da =)
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Takk for svar. Men har de med norske navn på ebay? Jeg har et veldig norsk navn.
Gjest Cuntzilla Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Takk for svar. Men har de med norske navn på ebay? Jeg har et veldig norsk navn. De er som oftest custom made etter bestilling, du kan få hva som helst på
Gjest Eld Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Selv om de ikke har navnet ditt i butikken så kan de spesialbestille det Eller du kan bestille på nett. Etsy har mange.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå