Tanzania Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Hei! Er det noen som vet om en god øyekrem som faktisk virker? Jeg har store poser under øynene som i tillegg er knall lilla-- ikke akkurat så pent. Må dekke de til flere ganger for dagen.. Hadde vært helt supert med tips!
rave Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 du kan prøve å gjøre kompress med sterk svart te. ca 15 min hver dag.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Jeg bruker en øyekrem fra Ole Henriksen som er super! Den blå (kommer ikke på navnet nå).... (eller du kan kjøpe hemoridekrem fra apoteket.........en kompis av meg er makeup-artist og sverger til den)
Gjest "gjest" Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Enn om du kjøper den i geleform fra REN og putter den i kjøleskapet?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Jeg bruker en øyekrem fra Ole Henriksen som er super! Den blå (kommer ikke på navnet nå).... (eller du kan kjøpe hemoridekrem fra apoteket.........en kompis av meg er makeup-artist og sverger til den) Hemoridekrem under øynene er ikke bra i lengden!
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Hemoridekrem under øynene er ikke bra i lengden! Jeg vet, men i en akutt situasjon fungerer det bra! Beste er forebygging:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå