Gå til innhold

Selsskaplokaler i Stavanger

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Er det noen av dere som vet om noen selskapslokaler i Stavanger (eller i nærheten) der det finnes kopper, glass talerkner osv., men man selv kan ha med mat og drikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siddisstova, lokalene til bondeungomslaget. Litt stort, hvor mange gjester skal dere invitere? Ellers er det i alle fall i Sandnes en del bydelshus som leier ut etter dette prinsippet.

Skrevet

Mange gode lokaler hvis dere kjører alkoholfritt, ellers har jeg ikke peiling.

F.eks Betel (på Løkkeveien), Hafrsfjordsenteret (ved Revheimkrk) og div forsamlingshus rundt om i distriktet. Kjempepraktisk og billig (og mange er veldig fine også)12

Gjest Anonymous
Skrevet

Selskapsslokaler som jeg vet om er:

Conoco bygget på Dusavik basen - veldig flott.

Byhaugkafeen - jeg vet ikke om det er så mye bestikk osv. der.

Lindåsløå

Edlandsgården - har aldri vært der.

Var i bryllup på Skipper Worse i helga og det var flott det også.

Vi hadde vårt på Hummeren Hotell og for 35 personer så var det helt fantastisk og absolutt til å anbefale. Brudesuiten fikk vi gratis og det var dekket en flott tallkerken med masse frukt icon_smile.gif God mat, kjempe service fra personell og alt var perfekt.

Annette

Skrevet

Vi skal ha det på Lions huset ved Vaulen badeplass.

Fin plass å ha det ved standen og billig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for alle gode tips! Er litt vanskelig å vite om noen fine plasser siden det er 16 år siden jeg har bodd i stavanger - drev ikke akkurat å planla bryllupet mitt da jeg var 6 år icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde bryllupet vårt nå på lørdag 25.mai på Edlandsgården. Helt fantastisk vellykket!

Gjest *Perser*
Skrevet

anbefaler løå på sola icon_smile.gif der får du masse for pengene icon_smile.gif

Skrevet

Bethaniastiftelsen, Emmaus gård (Rosenli).

Skrevet

Er det noen som vet noe mer om Lions huset?? Pris, størrelse om man kan ha med mat ol.?

Skrevet

Se i gulesider, så finner du nok nummeret til Lionshuset. For der er mangen sånner huser rundt etter.

Dei har service, glass, kjøkken osv, men maten ordner dere selv og serveringsfolk vis dere skal ha det icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...