Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kjøpe en leilighet. Har fått tilbud på lånet fra Nordea, DnB Nor, Sparebanken Øst. Lurer på hvilken bank er lurt å velge av disse eller skal jeg søke flere banker?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sjekket litt rundt, og i alle fall tatt meg en tur innom skandiabanken for å se hvilken rente de har for tiden. De bruker jo å være ganske lav.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Nordea og er super fornøyd! De har gode avtaler for deg som er under 28 år tror jeg og det er veldig bra! Har bare gode erfaringer med Nordea!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Nordea og er super fornøyd! De har gode avtaler for deg som er under 28 år tror jeg og det er veldig bra! Har bare gode erfaringer med Nordea!

Jeg er mye over 28 år

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som kan si hvilken bank som er best for deg, det kommer jo helt an på hvilke tilbud du har fått fra dem. Hva slags lånetilbud banken gir til én person kan være helt forskjellig fra det de gir til en annen, det avhenger av så mye. Gå gjennom tilbudene, og finner du noe du er fornøyd med (da er det mange andre ting enn rentenivået som kan spille inn, det varierer fra person til person), velger du det. Er du ikke fornøyd med noe, spør du flere banker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...