Gjest Donna Skrevet 21. januar 2004 #21 Skrevet 21. januar 2004 Jeg liker den ikke. Den er for stor . Men min kjære sier han liker den....heldigvis .....
Gjest Anonymjente18 Skrevet 23. januar 2004 #22 Skrevet 23. januar 2004 Liker ikke min i det hele tatt. Den er for liten og flat. :-?
Gjest GreenSky Skrevet 23. januar 2004 #23 Skrevet 23. januar 2004 Liker ikke min i det hele tatt. Den er for liten og flat. :-? ok, men da er du faktisk ganske heldig! Du har nemlig et godt utgangspunkt til å trene opp musklene, og få en "drømmerompe".
Gjest Anonymjente18 Skrevet 23. januar 2004 #24 Skrevet 23. januar 2004 Hmm det var da bra ihvertfall. Gjelder det bare å komme seg av den vesle, flate og begynne å trene da.
xeyes Skrevet 23. januar 2004 #26 Skrevet 23. januar 2004 Liker min! Det er pga mye trening, som utfall med stang og benpress! :D
Saeria Skrevet 24. januar 2004 #28 Skrevet 24. januar 2004 Er godt fornøyd med stumpen min. :D Den ser jo bedre ut i enkelte bukser enn i andre da, men jeg er ikke misfornøyd for det. Liker rumpa mi, vet at samboeren ikke kan få nok av den.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2004 #29 Skrevet 25. januar 2004 Åh så heldig du er! Jeg er ikke helt der enda, dessverre. Jeg er mere sånn, ja jeg har jo fint hår og fine øyne, men kroppen, spesielt rompa og puppene kunne godt vært mindre. Skulle ofte gjerne hatt sånn guttefasong. *ser for seg glammy med guttefasong...hm...* Men jeg syns rompa di er kjempefin, jeg Suz, og den er ikke det minste guttete... *øver seg* "jeg har jammen meg fin rompe, gitt...."
Lava Skrevet 27. januar 2004 #30 Skrevet 27. januar 2004 Jeg er ganske glad i rumpa mi, har fått mange komplimenter for den - sprett sådan. Ingen vits i å gå rundt og klage når gutta elsker den. :D
Spiralis Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #31 Skrevet 27. januar 2004 Liker min! Det er pga mye trening' date=' som utfall med stang og benpress! :D[/quote'] Dersom det bildet er av deg så må jeg legge meg nesegrus ned og hylle deg som en aldeles nydelig dame!
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #33 Skrevet 30. januar 2004 Jeg kan sitte på en trrekrakk og få tresmak i r#va, men sitter alikevel godt. Er det ikke det som er poenget med å ha en stump? At den skal være god å sitte på? *kremt* men litt sexy er jeg i dykkerdrakten min da....tihi.. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #34 Skrevet 30. januar 2004 *kremt* men litt sexy er jeg i dykkerdrakten min da....tihi.. :oops: mente at rumpa var sexy da...
xeyes Skrevet 1. februar 2004 #35 Skrevet 1. februar 2004 Dersom det bildet er av deg så må jeg legge meg nesegrus ned og hylle deg som en aldeles nydelig dame! Hehe takktakk
Gjest Seleena Skrevet 2. februar 2004 #36 Skrevet 2. februar 2004 Rompa mi er veltrent men alikevell kvinnelig. Er fornøyd med den og den funkar godt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå