Gå til innhold

Damerumper

Liker baken min! den er skjønn!  

1. 1. Liker baken min! den er skjønn!

• Huff nei, likern ikke!
      12
    • Sånn mitt i mellom.
      19

Fremhevede innlegg

Skrevet

:briller: Stumpen den er snadder den! :briller: Si meg damer ER DERE FORNØYD MED RUMPA? Jeg syntes det er så mange damer som klager over rumpa si. Har intrykk av at det er langt flere jenter som misliker rumpa si enn F.eks brystene.

:briller:

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg liker rumpa mi i enkelte bukser.

Skrevet

Digger den. Så hvor er det svaralternativet?

Skrevet
Jeg liker rumpa mi i enkelte bukser.

Ditto.

Skrevet

:o Beklager! Jeg har gjort feil da jeg lagde spørringen.. Mangler det beste alternativet. Sorry! :oops:

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg liker ikke rumpa mi, selv om jeg har fått høre at den er pen. :oops:

Heldigvis har vi en fordel når det gjelder rumpa: Vi kan trene opp musklene! Det er det jeg holder på med nå, og jeg ser forskjell! :sjarmor:

Skrevet

Jeg liker rumpa mi. Så jeg kunne ikke stemme faktisk.

Skrevet

synes rompa mi er helt grei jeg, ser potensiale i den liksom!! :lol:

men fant ikke noe alternativ som passet, så jeg har ikke stemt. :-?

Skrevet

Siden det er damerumper det er snakk om, så ville jeg bare benytte anledning til å si hvor mye jeg liker dama sin rumpe :hoppe: Den er akkurat passe stor, rund og fin, god å stryke på og er fantastisk god å holde ekstra godt tak i når jeg skulle ha behov for det :sjarmor: Den er fiiiin! :D

Men det virker generelt som om kvinner har et (om mulig) enda mer forvridd syn på sin egen rumpe enn på sin egne bryster :roll:

Skrevet

Rompa mi er spretten og grei den. Mannfolket er ihvertfall dypt forelsket i den, og det er jo hovdsaken! :wink:

Skrevet

Jeg elsker rumpa mi! Den er noe av det flotteste på hele meg!!! :D

Gjest glamourgirl
Skrevet
Jeg elsker rumpa mi! Den er noe av det flotteste på hele meg!!! :D

Åh så heldig du er! Jeg er ikke helt der enda, dessverre. Jeg er mere sånn, ja jeg har jo fint hår og fine øyne, men kroppen, spesielt rompa og puppene kunne godt vært mindre. Skulle ofte gjerne hatt sånn guttefasong. *ser for seg glammy med guttefasong...hm...* Men jeg syns rompa di er kjempefin, jeg Suz, og den er ikke det minste guttete... *øver seg* "jeg har jammen meg fin rompe, gitt...."

Gjest GreenSky
Skrevet
Skulle ofte gjerne hatt sånn guttefasong. *ser for seg glammy med guttefasong...

Hvorfor det? Vi er jo ikke gutter. Modeller har som regel guttefasong. Jeg synes ikke modeller er pene, de har kropp som en termos. Litt former er bare pent og kvinnelig.

F.eks har jeg store hofter, noe som er fy-fy i følge "modell-kroppsbildet". Men jeg synes store hofter er pent jeg, og i stedet for å skjule dem, framhever jeg dem ved å gå i trange bukser. Har ikke fått noe klager på det, akkurat. :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet
hvordan ser en trang busk ut?

Ja, det skulle du nok likt å visst...! :sjarmor:

Seriøst, jeg vet ikke. :roll: Bukser, skulle det stå. Har rettet det opp nå. :D

Gjest glamourgirl
Skrevet

Greeney, mente mer at jeg av og til "skulle ønske", men kommer fram til at jeg er mere fornøyd som jeg er. Datt ut en smiley etter utsagnet mitt, som skulle beskrive hvordan jeg tror en Glammy ser ut med guttekropp... :o :o :ler:

Gjest GreenSky
Skrevet
Greeney' date=' mente mer at jeg av og til "skulle ønske", men kommer fram til at jeg er mere fornøyd som jeg er. Datt ut en smiley etter utsagnet mitt, som skulle beskrive hvordan jeg tror en Glammy ser ut med guttekropp... :o :o :ler:[/quote']

Vel, vi kan jo bytte rompe. :ler: Personlig synes jeg min er for lite "jentete". Tror foresten sjærst'en din er fornøyd med tingene som de er, jeg. :smile:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Tror foresten sjærst'en din er fornøyd med tingene som de er, jeg. :smile:

:oops: Fått noen signaler på det, ja... 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...