AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Leter som mange andre etter sommerkroppen, og selv om jeg bruker ordet slanking er det altså snakk om en livsstilsendring, skal jo ikke opp igjen etterpå Jeg er 170 høy, i 20-åra og er akkurat nå 73,5 kilo. Jeg har mistet litt over 5 kilo og har 8 kilo igjen som mål. Jeg går ned(evt. står stille noen uker), men det går jo så UMÅTELIG sakte! Siden januar har jeg kun kvitta meg med disse stakkars 5 kiloene:( Min BMI er på 1500 og noe smått. Bruker denne. Så jeg pleier å holde meg på en 1300 ca. siden jeg ikke har jobb eller studier for tiden. Jeg har sjekket sååå mange ganger at jeg teller kalorier riktig, fører matdagbok over hver minste lille ting som kommer inn i munnen, jeg har fått andre til å se på kalori tellingen min, brukt grete roede...! Ugh. Jeg trener moderat, både intervall(1-2 ganger per uke), langkjøring(1-2) og styrke(2-3). Jeg holder kontroll på fremgangen med badevekt, målebånd, BMI og fettprosent i skjønn forening, så er, dessverre, ikke masse muskler jeg har lagt på meg heller. Så... wtf?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 så du trener sånn ca 4-6 ganger i uken tilsammen? Da hørtes 1300 kcal lite ut. Spis iallefall litt ekstra de dagene du trener (trenger ikke være mer enn et par brødskiver) 8 kg er ikke så mye, og du er ikke sååå stor i utgangspunktet og da tar det litt tid :-) 5 kg siden januar er knall det :-)
solsolsol Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Større vektnedgang enn ett kilo i uken er ikke anbefalt, så fem kilo på fire måneder er helt perfekt det! Spiser du (litt) ekstra de dagene du trener? Bare ta tiden til hjelp
Tullepia Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 Selv om du ikke kan se musklenes utvikling så tydelig (kvinner klarer som regel ikke det) så kan du være sikker på at du har fått mer muskler og mer kompakt og styrket skjelett. Dette må du ta med i beregninga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå