Gå til innhold

Utdrikningslag

Gjest MrsL

Anbefalte innlegg

Hva forventer dere dere av et utdrikningslag? Har dere i det hele tatt lyst på ett?

Har akkurat sendt min liste med navn og nummer til min forlover som er småbarnsmor i full jobb og med et til barn på vei.

Har fortalt henne at dette absolutt ikke er nødvendig, men hun ville ha listen allikavel.

Jeg har sagt at jeg nøyer meg med å treffe bare henne og kose oss sammen hvis hun føler for det, eller hun får gjøre som hun vil om hun er i form til det.

Uansett ble min liste på 9 personer, inkl. henne og meg, og det synes jeg er mange nok, egentlig.

Hva er den ene tingen dere ville ha satt pris på hadde blitt gjort i deres utdrikningslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Jeg vil ikke ha et vanlig utdrikningslag, men heller en helgetur sammen med mine venner.

Vi kommer til å reise på tur, og kose oss sammen med god mat og hyggelige samtaler. Jeg drikker ikke, og da blir det litt for dumt om det skal være et "vanlig" utdrikningslag.

Den ene tingen jeg ønsker er at vi alle sammen skal ha det koselig. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. bare jeg slipper å drikke meg drita så er jeg fornøyd.. hater å ikke ha kontrollen og hater å føle meg dårlig..

Jeg har lyst til å gjøre noe koselig, noe jeg kan huske senere!

Kanskje Tusenfryd eller noe sånt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen forhåpninger, men føler meg beæret over at de planlegger en dag/kveld for min skyld :kysse: Hovedsaken er at vi deler alle de koselige/morsomme/sprø minnene vi har opplevd sammen. Ja, det tror jeg må bli mitt ønske for utdrikningslaget; masse mimring :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg for min del kunne godt stått over hele utdrikningslaget, men det vet jeg at jeg ikke får, så jeg kommer til å levere en liste til min forlover. Tror nok ikke hun kommer til å tøye grensene mine for mye, men jeg har kommet med ønsker både om hva som kan gå an og hva som ikke blir akseptert. Jeg kan godt stå i fokus men da må jeg velge når og hvor (og ikke minst hvorfor) selv, og det får jeg ikke denne dagen. Jeg er ikke glad i overraskelser, for å si det mildt.

Jeg har også gitt noen ønsker/instrukser til min søster om hvordan jeg vil og ikke vil ha dagen.

Et stort ønske for dagen er at jeg sitter igjen med koselige minner i ettertid, og at mine venner synes det samme.

Viktige IKKE ønsker: Jeg vil ikke sjenkes (føler jeg er ferdig med den "Må drikke meg mest mulig drita" tiden.

Jeg vil ikke presses til å gjøre ting jeg ikke liker

Jeg vil ikke drites ut på områder som går på hva jeg klarer/ikke klarer/er flink/ikke flink på

SÅ kan jeg ikke annet enn å håpe at disse ønskene følges...

Jo også et stooooort ønske til: At jeg og sambo får på samme dagen, så jeg slipper å sitte hjemme og lure på hva han gjør mens jeg kjeder vettet av meg og tida bortimot står stille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg har akkurat sendt over min manns liste til hans forlover (bak hans rygg så klart) og på den var det 23 stykker. Da har jeg bare tatt med de som forloveren ikke kjenner.....

Ikke akkurat et slikt lag jeg kunne tenke meg for meg selv, nei!

Tipper min forlover gjør det veeeldig enkelt, etter mitt ønske.

Ønsker meg mest av alt å tømme huset her for mann og unger og invitere jentene på slumber party..... masse rødvin, god mat og soveposer på stuegulvet :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg skal ha utdrikningslag, da mine venninner er spredt rundt om i utlandet og innlandet. Har ikke så utrolig mange venninner uansett, kun fire gode venninner jeg har kjent en god stund. Men jeg og forloveren min skal på en liten utenlandstur til våren, så kanskje vi tar det som et slags utdrikningslag bare oss to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg for min del kunne godt stått over hele utdrikningslaget, men det vet jeg at jeg ikke får, så jeg kommer til å levere en liste til min forlover. Tror nok ikke hun kommer til å tøye grensene mine for mye, men jeg har kommet med ønsker både om hva som kan gå an og hva som ikke blir akseptert. Jeg kan godt stå i fokus men da må jeg velge når og hvor (og ikke minst hvorfor) selv, og det får jeg ikke denne dagen. Jeg er ikke glad i overraskelser, for å si det mildt.

Et stort ønske for dagen er at jeg sitter igjen med koselige minner i ettertid, og at mine venner synes det samme.

Viktige IKKE ønsker: Jeg vil ikke sjenkes (føler jeg er ferdig med den "Må drikke meg mest mulig drita" tiden.

Jeg vil ikke presses til å gjøre ting jeg ikke liker

Jeg vil ikke drites ut på områder som går på hva jeg klarer/ikke klarer/er flink/ikke flink på

SÅ kan jeg ikke annet enn å håpe at disse ønskene følges...

Jo også et stooooort ønske til: At jeg og sambo får på samme dagen, så jeg slipper å sitte hjemme og lure på hva han gjør mens jeg kjeder vettet av meg og tida bortimot står stille...

Heeeelt enig med deg, det var som om jeg skulle sagt det selv! Spesielt den siste biten ang sambo :roll: Og som anyvold sa jeg hater å ikke ha kontroll! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til utdrikningslaget jeg... Det er jo så mye gøy man kan gjøre... Har vært i en del av de de siste årene og vi har bla kjørt go-kart, spilt beach volleyball, hatt salsa kurs, snøskutersafari osv... Så det er noe sånt jeg håper på, at det blir noen aktiviteter og at vi alle sammen har det morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun kommet med ett ønske overfor mine gode venninner (som jeg har fått høre skal planlegge utdrikkingslaget sammen med min forlover) og det er :ingen utdriting i full offentlighet!

Tror ikke de ville funnet på noe sånt uansett, men...

Hva de skal finne på aner jeg ikke, men de har visst røpt noe for samboeren min som nekter å si noe! Og han er irriterende god til å holde på hemmeligheter, så jeg får nok ikke vite noe heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker heller ikke noe "utdritingslag", og det er forloveren min klar over. Jeg er IKKE typen som syns det er moro å løpe rundt i gammel gymdrakt og englevinger i gågata mens jeg spør fremmede menn om de vil klemme meg mot betaling. :roll:

Jeg stoler på at hun ordner en hyggelig markering som jeg vil sette pris på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt drømme utdrikkingslag er en helgetur eller hotell tur med mine venninner. Jeg har ikke behov for noe fest og tjas og mas vil kose meg med de jeg føler at jeg ikke rekker å ha så mye tid til i hverdagen min. Jobber så mye kvelder og helger at jeg føler jeg mister altfor mye sosialt og derfor ville bare samvær stå øvert på min ønskeliste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er min søster som er min forlover, og vi er stort sett helt like så her stoler jeg 100% på henne. Jeg går utifra at det blir noe spa-opplegg og sikkert piknik ute e.l, og etterpå er det sikkert god mat og rødvin hjemme hos henne. Hun vet at det er helt uaktuelt å bli dritings og selge agurker på Karl Johan. Og, egentlig så lurer jeg på hva som er så gøy med det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...