AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Jeg er en jente på 24 år, og til tross for at jeg er såppass gammel har jeg absolutt NULL ide om hva jeg skal ønsker å bli.. Noen av studiene jeg har sett på er blandt annet frisør, hudpleier eller animatør, men frisører har veldig lav lønn og jeg ønsker å tjene bedre. De fleste animatører jobber vel freelance og har vansker med å få seg fast jobb etter studiene? Det er jo ingen vits å studere noe også blir det fullstendig bortkastet.. Usj, følte bare for å få ut litt frustrasjon. Alle andre på min alder er godt igang med studier og drømmejobben, også sitter jeg her og vet ingen ting om hva jeg skal bli.
Gjest babyfirefly91 Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 jeg er 21 å slite VELDIG, er egentli vanskelig.. noe du hvet du liker mot noe du ikke hvet du kommer til å like men har høy lønn. åsså kommer jeg in på den linjen eller den... heldigvis har jeg et år til å tenke på da jeg ska ta opp matte R1 og bio elr kjemi lykke til hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå