Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt opp håret hos frisøren, og fikk satt løse øyenvipper på hos en profesjonell "øyevippedame".

Jeg var gravid da vi giftet oss, så etter flere måneder med vitamin- og oljetilskudd, hadde jeg veldig fin hud.

Neglene var også fine og lange etter diverse graviditets-kosttilskudd, så dem var det bare å legge etpar lag med fin lakk på.

Sminken la jeg selv, og jeg vil også anbefale det flere andre gjør i tråden: mineral make-up. Jeg brukte Bare Mineral's pudder og rouge.

Vipper og bryn farget og nappet jeg selv.

Ellers synes jeg det er viktig å velge noen gode sko, slik at man får en god og rank holdning hele dagen igjennom. Med et smil på leppene i tillegg, så ser man jo ut som en filmstjerne!

Håper du får en fantastisk bryllupsdag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det bare rett over 2måneder til jeg skal gifte meg, og det viktigste for meg er å spise sunn mat, drikke vann og rense huden. Går litt tur og holder meg i aktivitet.

Ellers skal jeg til frisøren på selve dagen og sikkert fikse på litt bryn og litt voksing noen dager før. Så blir det sikkert litt solarium fremover i og med at solen ikke titter så mye fram!:)

Skrevet

http://www.hildechristina.com/makeup-for-bryllup-del-1

Anbefaler å ta en titt på denne bloggen, en del tips til hudpleie og make up før bryllupsdagen :)

Les også dette innlegget om Sheer cover som jeg så ble anbefalt tidligere i tråden:

http://www.hildechristina.com/review-sheer-cover-makeup

Jeg ville ikke ha brukt dette på bryllupsdagen!

Ah takk! Tenker jeg skal prøve det merket hun anbefaler i stedet^_^

Skrevet

Gjorde ikke noe spesielt egentlig, fikk fransk manikyr to dager før, den skallet av noen steder allerede dagen etter. Ble fikset av venninna mi, men ble jo ikke fint... Ellers fiska jeg hår og sminke på dagen og hadde tatt solarium i noen uker før(men det var for å ikke bli solbrent på bryllupsreisen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...