Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man har jo lyst til å ta seg best ut på den store dagen. Jeg prøver å spise mye sunn mat, har fått fjernet en skjemmende føflekk på halsen, sparer til langt hår og tenker å kjøpe en god ansiktskrubb.

Hva gjør dere? Og hvor mener dere at grensen går? Man hører jo om de som fikser på mer enn bare håret for den store dagen....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener styrke for å få en stram kropp.

Tenker litt på hår, men ikke så mye egentlig. Kommer til å få stelt negler og hud før bryllupet. Litt solarium også.

Skrevet

Jeg sparer håret... Og så må jeg spare neglene et par uker før dagen.

Også tenker jeg å få vokset meg rundt omkring, uka før bryllupet. Eller noen dager... Usikker på hvor lenge før/nært bryllupet det er lurt å vokse seg?

Jeg spiser sunt for det meste og trener som vanlig :)

Jeg blir nok ikke å sole meg eller ta spraytan - jeg har så lys hud at det ville nok sett helt unaturlig ut...

Jeg tror jeg blir fin uansett, jeg :)

Skrevet

Jeg sparer håret... Og så må jeg spare neglene et par uker før dagen.

Også tenker jeg å få vokset meg rundt omkring, uka før bryllupet. Eller noen dager... Usikker på hvor lenge før/nært bryllupet det er lurt å vokse seg?

Jeg spiser sunt for det meste og trener som vanlig :)

Jeg blir nok ikke å sole meg eller ta spraytan - jeg har så lys hud at det ville nok sett helt unaturlig ut...

Jeg tror jeg blir fin uansett, jeg :)

Der er jeg enig. Man blir fort pen når man har det bra og er lykkelig^_^

Nå bør jeg kanskje nevne at jeg ble mobbet for å være stygg under oppveksten, så hver gang jeg ser veldig bra ut så blir det ett spark i trynet til alle de som var stygg mot meg;)

Skrevet

Der er jeg enig. Man blir fort pen når man har det bra og er lykkelig^_^

Nå bør jeg kanskje nevne at jeg ble mobbet for å være stygg under oppveksten, så hver gang jeg ser veldig bra ut så blir det ett spark i trynet til alle de som var stygg mot meg;)

Æsj, det var ikke hyggelig å høre! Men fint at du har det bra nå :)

Kan jo legge til at jeg synes det blir for mye når folk PLUTSELIG skal slanke seg masse og trene hele tiden bare fordi de skal gifte seg...

Jeg synes det er viktig å spise sunt og trene regelmessig hele året, hvert år :)

Men det er greit å ta litt ekstra vare på seg selv i tiden før. Det kan jo oppleves som kos, og. Bildene fra den dagen skal jo vare evig, så da er det jo greit å være fornøyd med hvordan man så ut ;)

Skrevet

Skal du sminke deg selv? I så fall vil jeg anbefale sheer cover mineral foundation (pudder)! Fjernet alle "feil" i ansiktet, og fikk meg til å føle meg veldig vakker på bryllupsdagen :) Pudderet smelter inn i huden og gir deg glatt og nydelig "porselenhud", og du kjenner ikke en gang at du har den på! Helt fantastisk :)

"It's the little things in life" :rodmer:

Skrevet

Trente og spiste sunt. Ellers hadde jeg en som kom hjem til meg (eller min bestefar, siden det var der jeg gjorde meg klar), hun fikset håret og sminken.

I tillegg til dette tok jeg manikyr da jeg ikke klarer å spare negler selv (dessverre).

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Skal du sminke deg selv? I så fall vil jeg anbefale sheer cover mineral foundation (pudder)! Fjernet alle "feil" i ansiktet, og fikk meg til å føle meg veldig vakker på bryllupsdagen :) Pudderet smelter inn i huden og gir deg glatt og nydelig "porselenhud", og du kjenner ikke en gang at du har den på! Helt fantastisk :)

"It's the little things in life" :rodmer:

Hvilket merke er dette?

Skrevet

Merke heter sheer cover mener jeg :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke planer om å gjøre noe særlig utover å få stellt neglene og vokse armhulene før bryllupet. Da gikk jo forloveren min i spinn og utarbeidet et kostholdsregime, treningsprogramm, samt laget liste over hvem som kunne sette på extentions, forme/farge vipper og bryn, bleke tenner, osv....

Alt dette for at hun ikke mente at jeg var pen/perfekt nok.

Kort fortalt så ble hun byttet ut.....

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde ikke planer om å gjøre noe særlig utover å få stellt neglene og vokse armhulene før bryllupet. Da gikk jo forloveren min i spinn og utarbeidet et kostholdsregime, treningsprogramm, samt laget liste over hvem som kunne sette på extentions, forme/farge vipper og bryn, bleke tenner, osv....

Alt dette for at hun ikke mente at jeg var pen/perfekt nok.

Kort fortalt så ble hun byttet ut.....

Ah, der fikk jeg en ide for meg - nemlig å vokse armhulene. Men spørs om jeg vil være i stand til å spare håret der så lenge at jeg kan vokse det...

Selv planlegger jeg manikyr, men kun på min egne negler da jeg ikke orker falske, og et besøk til frisøren (i tillegg til voksing, men det gjør jeg regelmessig uansett, så det er ikke noe ekstra til bryllupet).

Skrevet

Jeg har aldri giftet meg men jeg ville tatt endel solarium, satt på negltipper, tatt skikkelig pedikyr, kuret håret ofte, tatt en god ansiktsbehandling kanskje 1-2 dager før, vokset armer og bein, spist lavkarbo og trenet mye et par måneder føre. Da hadde jeg følt meg smashing.

Skrevet

Hvilket merke er dette?

Merke heter sheer cover mener jeg :-)

Stemmer, merket heter sheer cover :) Jeg kjøpte det på deres egen hjemmeside , og ble kjempefornøyd! Lurt å prøve produktet før den store dagen, da, som med alt annet man kjøper :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere har sex natta før la han komme i ansiktet ditt. Det gir finere hud :)

Skrevet

Jeg hadde også tenkt voksing, men gifter meg jo midt på sommeren og det er jo ikke da man er mest ivrig på å spare har i armhuler og ben... men får vel prøve da. Sover ikke sammen natt til bryllupet, så sex natta før utgår - kjører vanlig ansiktsbehandling ;-) utover dette skal jeg nok jogge litt og ta en liten tur til syden for å brune meg :-) og ikke minst, prøve å få mye søvn dagene før da det kan bli lite natten til bryllupet.

Gjest Tekola
Skrevet

Stedet jeg ble sminket og fikk satt opp håret anbefalte meg litt hudpleieprodukter på prøvetimen som jeg fikk med vareprøver av, så jeg fikk peelet og behandlet huden godt før bryllupet, noe jeg er innmari glad for at jeg gjorde! De brukte også en eller annen mineralsminke som var helt nydelig og lett! Kjente ikke at jeg hadde den på. bare minerals, eller noe sånt.

Ellers sparte jeg ut håret, fikk brynene nappet noen dager før, tok shellac på mine oppsparte negler (det holdt innmari bra, glad for at jeg gjorde det!) og fikk noen som virkelig kunne det til å sminke meg og sette opp håret.

Siden jeg fikk en langvarig sykdom noen måneder før bryllupet ble det ikke noe særlig med trening og slikt, men jeg forsøkte å kutte ned på sukker og drikke masse vann.

Skrevet

Jeg var skikkelig crazy og fikk stelt neglene :jepp:

Det føltes faktisk ordentlig dekadent, jeg har alltid ordnet neglene mine selv og vært fornøyd med resultatet. Å betale noen for å fikse var helt uhørt luksus.

Det hører vel med til historien at mens jeg satt hos manikyristen ble jeg spurt av to andre kunder om hvem som hadde støpt neglene mine, de var så flotte og naturlige (øh ja, jeg hadde grodd dem selv :klo: ) og manikyristen gjorde så slett jobb at lakken skrelte av neglene mine før jeg var ute av døra. Tjukke, klumpete lag, æsj.

Skrevet

Prøver å trene, spise sundt og generelt holde meg i form som jeg alltid gjør. I tillegg skal jeg begynne med litt solarium nå for å få litt fin farge. Før den store dagen skal jeg få lagt nye negler da jeg ikke klarer å spare noe særlig selv ( driver med hest og da er det veldig upraktisk med lange negler). Skal også fått tatt noen ansiktsbehandlinger og få vokset armhuler osv. Eller tror jeg ikke jeg skal gjøre så mye. Må få farget håret på nytt før bryllupet men ellers ingen store forandringer :)

Skrevet

Jeg var skikkelig crazy og fikk stelt neglene :jepp:

Det føltes faktisk ordentlig dekadent, jeg har alltid ordnet neglene mine selv og vært fornøyd med resultatet. Å betale noen for å fikse var helt uhørt luksus.

Det hører vel med til historien at mens jeg satt hos manikyristen ble jeg spurt av to andre kunder om hvem som hadde støpt neglene mine, de var så flotte og naturlige (øh ja, jeg hadde grodd dem selv :klo: ) og manikyristen gjorde så slett jobb at lakken skrelte av neglene mine før jeg var ute av døra. Tjukke, klumpete lag, æsj.

Jeg gror og neglene mine selv. Jeg bet mye negler da jeg var liten, men jeg fikk det ikke til når jeg fikk streng i tenårene så da sluttet jeg helt.

Tror nok jeg kommer til å stelle neglene mine selv siden jeg er så vant til det og neglene mine stort sett er pene naturlig^_^

Håper alt ble flott på dagen din!

Skrevet

Jeg gror og neglene mine selv. Jeg bet mye negler da jeg var liten, men jeg fikk det ikke til når jeg fikk streng i tenårene så da sluttet jeg helt.

Tror nok jeg kommer til å stelle neglene mine selv siden jeg er så vant til det og neglene mine stort sett er pene naturlig^_^

Håper alt ble flott på dagen din!

Jeg tok på en nydelig sheer lys lakk. Neglene mine var jo veldig pent filt, i hvert fall. Så det ble så flott, ja! Jeg så faktisk på brudebildet vårt her en dag og la merke til at neglene mine var spesielt lekre, må kjøpe sånn lakk igjen :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...