Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er jo ikke så gammel her på KG, så jeg vet ikke om det er blitt diskutert før. Jeg tar sjansen på å spørre dere hva dere bedriver for å pleie samlivet? Går ut fra at det ikke for dere heller alltid er like eksotisk og spennende. Tv om kvelden, ei vin på deling lørdagskvlden og sex på soverommet er jo ikke det helt store i lengden, eller? Lurer på hvilke tips dere skulle ha på deling for å sprite opp følelsen av å ha en kjæreste??

Kan jo begynne med mitt eget tips hvis noen skulle være interessert: Å sende e-post på jobben til gubben om at du har skaffet barnevakt i kveld, og at dere har kvelden helt for dere selv. Det er faktisk superkoselig stimulerende å ta to pils på puben en vanlig tirsdagskveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skaffer barnevakt (Les; mormor og morfar) en hel weekend, og da begynner en lang og avslappende helg for oss. Vi går på restaurant og spiser deilig mat og drikker vin, vi går på kino, vi går tur med hunden SAMMEN til en forandring, vi besøker venner uten barn, vi sover lenge (og har sex på morgenen uten "forstyrrende elementer") vi går på kafé til frokost og leser aviser i ro og mak....

Så er vi veldig uthvilt, sikkert bedre foreldre, og glade for å se frøkna når vi henter henne søndag kveld!

Anbefales!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Vi flørter på msn og tekstmeldinger.

Hverdagspleie er også viktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...