Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, kan noen av dere anbefale noen frisørsalonger i ålesund, og hvordan er prisen?

Skal ha tilbake min naturlige hårfarge, som er kommunegrå-lignende, har nå mørkebrun, så må vel kanskje stripes. Jeg vet dette kan ta flere behandlinger men jeg er også villig til å ha stripet hår. Jeg er kresen på frisør.... har ikke fått en eneste behandling jeg er fornøyd med, men var hos samme frisøren og hun var ikke flink...

AnonymBruker
Skrevet

Zepplin på Moa øst. Virkelig den eneste frisørsalongen jeg har vært helt fornøyd med, selv om hårmakern gjorde en ganske bra jobb på å få tilbake min gamle farge. Jeg fikk derimot ingen tips for å få vekk resten av det gule i håret og på den tiden så visste jeg ikke om lillasjampo og slikt. Anywaaay. Zepplin ligger vel midt på treet i pris/litt over, men de er veldig dyktige og hyggelige damer.

AnonymBruker
Skrevet

Zepplin på Moa øst. Virkelig den eneste frisørsalongen jeg har vært helt fornøyd med, selv om hårmakern gjorde en ganske bra jobb på å få tilbake min gamle farge. Jeg fikk derimot ingen tips for å få vekk resten av det gule i håret og på den tiden så visste jeg ikke om lillasjampo og slikt. Anywaaay. Zepplin ligger vel midt på treet i pris/litt over, men de er veldig dyktige og hyggelige damer.

kan du love meg at de er flinke... for da stoler jeg blindt på deg :gjeiper: Ja, det er greit vi alle mener forskjellig men du synes altså de er flinke? Der jeg var(i en annen by) virket det som om de gjorde det litt dårlig fordi jeg skulle måtte ta flere behandlinger, ææærk. Jeg vil liksom se håret mitt etterpå og tenke... wow!!... men er det en spesiell dame der jeg kan spør etter?

AnonymBruker
Skrevet

da har jeg bestilt der.. måtte skje fort da jeg vil gjøre d før helgen- time imorgen... :fnise:

kjenner jeg er redd... hun sa det ville komme på mellom 1200-1900,-

AnonymBruker
Skrevet

Det går nok bra! Det er alltids ikke et problem å klage om du ikke blir fornøyd, aldri vært noen snurpete bedrevitere der i min erfaring. Og jeg husker desverre ikke navnet på hun jeg pleier å gå til, men tror hun er en av frisørene som har lengst erfaring, kanskje sjef. Snakker ikke så mye med frisørene jeg. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Lene på Pikasso på Kverve (Ellingsøy) er virkelig fantastisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har avbestilt den hos zeppelin nå, da jeg plutselig desverre fikk høre flere neg. erfaringer derfra. Men jeg tror på at du fikk god behandling, er jo flere frisører :) Men jeg tørr ikke... er så redd for håret mitt, hørte at pikasso i sentrum(alle pikasassoene er vel bra), og jeg fikk veldig god service når jeg bestilte. Så selvom det kanskje er ganske så dyrt så håper jeg det blir bra, det får jeg vite kl 11 i morgen... nå er jeg spent :)

AnonymBruker
Skrevet

Lene på Pikasso på Kverve (Ellingsøy) er virkelig fantastisk.

Helt enig, går fast hos henne

AnonymBruker
Skrevet

Oppdater om resultatet nå da ts! :)

Skrevet

Jeg har vært fornøyd med Hanne på Hårmakern (om noen skal dit, spesifiser at du ikke vil til lærling når du bestiller. Har opplevd å få time med lærling uten å bli informert og betalt full pris for det). Ellers har jeg hørt at det skal være bra på Hairfashion. Sikkert litt sent nå, men til neste gang :)

Skrevet

Klipper meg mest i Oslo nå, men gikk til Anne Marte (tror jeg hun het) på CanCam på Moa. Ved siden av Braud og Bollur. Kjempeflink!

Skrevet

Klipper meg mest i Oslo nå, men gikk til Anne Marte (tror jeg hun het) på CanCam på Moa. Ved siden av Braud og Bollur. Kjempeflink!

Hun har jeg også vært med en gang, og var veldig fornøyd. Ane Marthe tror jeg det var?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...