Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei :-D Jeg har stripet mitt lysebrune hår, men har en del gulskjær nå. Lillashampo funker ikke særlig bra, har brukt den i over to uker nå.

Derfor lurer jeg på om dere tror det blir noe forbedring hvis jeg går over hele håret med en blond glansvask, og da tenker jeg spesielt på de fra loreal casting cream gloss.

Har dere ellers noen tips for å fjerne gulskjær?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken lillashampoo har du brukt? Jeg har selv veldig god erfaring med L'oreal sin silvershampoo som fåes kjøpt på frisørsalong, den funket faktisk bedre enn L'oreal Casting creme gloss sin lyseste askeblond på mitt (blonde) hår.

Skrevet

Fusge sin lillashampo er veldig god.

Og ja, du kan bruke glansvask for å fjerne det. Men om du kan bruke den du nevner der, aner jeg ikke. Gå til frisøren du.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gått til frisøren hadde jeg hatt råd akkurat nå! Hehe :-)

Det er Loreal sin blåshampo jeg har brukt, ser ingen resultater. Men takk for tips!

Skrevet

Hadde gått til frisøren hadde jeg hatt råd akkurat nå! Hehe :-)

Det er Loreal sin blåshampo jeg har brukt, ser ingen resultater. Men takk for tips!

Om du sitter med det i håret en stund så kan det være at du får bedre effekt. Bare husk å sjekk det ofte slik at du ikke ender opp med at det blir grått eller får blåaktig skjær. Jeg gjorde det når jeg hadde hvitt hår, og hadde gul ettervekst etter bleking. Satt med shampoen (Loreal silver shampoo) i etterveksten i alt fra 10-30min før det (i mitt tilfelle) ble hvitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...