Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2004 #1 Skrevet 20. januar 2004 Hvor lang tid bruker du fra du står opp til du er ute av døren klar foor jobben? Spiser dere frokost, hvor mange minutter brukere dere på badet?
Arkana Skrevet 20. januar 2004 #2 Skrevet 20. januar 2004 Jeg gir meg selv litt over en time hver morgen. Bruker 20 minutter til å dusje og kle på meg. Så ser jeg på God Morgen Norge mens jeg spiser frokost og bruker så 15 minutter til å pusse tennene, føne håret o.l. Jeg kunne nok kortet ned hvis det virkelig hastet, men dusje må jeg hver eneste dag og jeg må i det minste hive i meg en yoghurt eller noe til frokost.
Emy Skrevet 20. januar 2004 #3 Skrevet 20. januar 2004 Jeg bruker omlag en time. Står opp, dusjer, spiser en stooor posjon frokost ( dagens beste måltid for meg ) så tilbake på badet igjen. Der går det med ca 20,25 min til sminking og føning av hår
~Moon~ Skrevet 20. januar 2004 #4 Skrevet 20. januar 2004 Det går 35 minutter fra jeg står opp til jeg går ut døra. Spiser aldri frokost, og dusjing, matpakke og klær ordnes kvelden før.
Gjest Madley Skrevet 20. januar 2004 #5 Skrevet 20. januar 2004 Står opp en time før jeg må dra. Dusjer, spiser frokost og pakker sekk. Liker ikke å ha det travelt så har tid til å kikke litt på tv før jeg drar også.. Stress om morgenen ødelegger dagen min. Så grøss og gru hvis jeg noen gang får barn..Stå opp kl 0600???
starie Skrevet 20. januar 2004 #6 Skrevet 20. januar 2004 Jeg bruker alt i alt en og en halv time og da spiser jeg ikke frokost. Håret mitt tar alt for lang tid
Orthia Skrevet 20. januar 2004 #7 Skrevet 20. januar 2004 40 minutter nå om vinteren Av dem er 20 på badet og 20 med kaffe og avis. Om sommeren er jeg kjappere. Blir fortere våken når det er lyst ute, og bruker mindre tid på klær og sminke. Bruker fort dobbelt tid når treåringen inkluderes.
Tusseline Skrevet 20. januar 2004 #8 Skrevet 20. januar 2004 Setter av ca. 50-60 minutt hver morgning, jeg- skjønt det er i knappeste laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå