AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Hva skal til for at du ville kjøpt klær på finn.no? 1
O'hara Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 1) At jeg liker det 2) At det er helt og fint 3) At det er en del rimeligere enn hva et nytt er 4) At jeg har lyst på det 2
KaDust Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 At klærne er i min størrelse til en rimelig pris og med gode bilder. Men så er det sjeldent jeg orker å titte på klær på finn.no, da mange selger så mye utrolig stygt Blir så mye å bla igjennom. 2
Djungelvrål Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 At de er fine og billige. Jeg kjøper gjerne klær på fretex så hadde ikke gjort meg noe som helst å kjøpt på finn. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #5 Skrevet 8. februar 2017 Det er fint å se at så mange er positive til å kjøpe brukt Anonymkode: 9b24c...d03 1
Hattivatti Skrevet 8. februar 2017 #6 Skrevet 8. februar 2017 Gode bilder, helst på et menneske i godt dagslys og at det er en god del billigere en nypris. Skriv størrelsen i overskriften. Det er så kjedelig å bla gjennom annonse etter annonse for å finne ut at det enten er for stort eller for lite. 1
prt90 Skrevet 8. februar 2017 #7 Skrevet 8. februar 2017 At klær på butikken ble 10x dyrere eller noe slikt. Klær er så billig at det ikke er noe poeng å kjøpe dem brukt dessverre.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #8 Skrevet 8. februar 2017 At bildene er klare. Gjerne nærbilder At det er rent,vasket og strøket At det opplyses hvilke stoff det er, og hvilke butikk det er kjøpt i. Når det opplyses om str, at det sies om stre er normal. Det er faktisk forskjell på eks M. En M kan være en S i forhold til en M fra en annen butikk. At prisen er under 50%. Mange har for store forventninger til å få solgt brukte klær. Jeg betaler ikke 50% for klær som du betaler det samme for på salg. Anonymkode: 02caf...aea 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #9 Skrevet 8. februar 2017 Det har blitt veldig populært med gjenbruk, i hvert fall innen barneklær. Det hender jeg kjøper brukte merkeklær til barna hvis jeg kommer over noe billig, men jeg synes klærne ofte er overpriset, særlig i salgsgrupper på facebook. I budkriger går ofte klærne nesten til ordinærpris. Jeg kan finne det samme plagget billigere på salg i en nettbutikk. Hvis jeg skal kjøpe noe brukt, er det viktig at navnet til selgeren er offentlig i annonsen. Jeg googler navnet og sjekker facebook-profilen for å unngå svindel. Ellers må plagget selvfølgelig se helt og fint ut. Jeg liker ikke klespakker. Foretrekker å kjøpe ett og ett plagg. Anonymkode: a2012...43f 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2017 #10 Skrevet 8. februar 2017 Det må være noe spesifikt jeg har lyst på men som ikke går ang å kjøpe i vanlig butikk lenger. Godt avslag i pris, rundt 50 til 70 % er akseptabel pris for brukte klær. Anonymkode: 8ea8f...1df 1
Million Skrevet 8. februar 2017 #11 Skrevet 8. februar 2017 (endret) Jeg har aldri kjøpt noe klesplagg brukt, hverken til meg selv eller til guttungen. Orker bare ikke tanken på det. Siden jeg heller ikke har bil eller førerkort, får jeg ikke på noen enkelt måte kommet meg rundt og kommet meg hjem til folk som har noe til salgs heller, og jeg orker ikke ta t-bane, buss osv hjem til folk spredd rundt på hele østlandet. Det er enklere og bedre å kjøpe klær i butikk eller på nett,der man har angrerett og kan få penger tilbake om det er noe. Derimot har jeg ingenting i mot å være i den andre enden; det vil si selge klær på Finn.no Jeg har solgt mye klær, og gitt bort mye. Klær som jeg er på nippet til å kaste i søpla, men nøler pga de er like fine, hele og rene, men aldri kunne tenke meg å bruke selv, de gir jeg ofte bort om de er gamle. Jeg giftet meg f.eks. borgerlig (på en ambassade i varmt klima), og "brudekjolen" min var lysrosa med blomster på. Enkelt og tidløst snitt, ermeløs og veldig pen. En nydelig sommerkjole. Jeg tok vare på den i skapet i 10 år, og brukte den aldri igjen. Ekteskapet skrantet. En dag jeg ryddet i klesskapet, tok jeg den ut av skapet og var på nippet til å kaste den. Men jeg la den ut på en Facebook salgsgruppe for 100 kr, og en dame tok raskt kontakt, kom og prøvde den og kjøpte den. Jeg sa aldri at jeg giftet meg i den kjolen... :- ) Jeg sa bare at jeg har lagt på meg noen kg siden den ble kjøpt, så den passet meg ikke lenger. Det var forsåvidt sant. Jeg har solgt og gitt bort masse klær, når jeg tenker etter. En gang kjøpte jeg en ny svart Oslo coat, en trench coat fra Bergans, tror jeg det var, og den var dyr.... men jeg endte opp med å aldri bruke den, fordi jeg har en hund med lang pels som røyter sinnsykt mye. Kåpen ville vært dekket nederst av hår med en gang. Så jeg solgte den til slutt, ubrukt, og fikk 1400 kr for den. (ny pris 2500-2800) Kåpen skulle faktisk helt til Skottland, viste det seg. Damen som kjøpte den, skulle ta den med til sin datter der. Endret 8. februar 2017 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #12 Skrevet 9. februar 2017 Mulighet til å prøve. Jeg er ikke god på å vite hva som passer meg bra uten å prøve de på først Anonymkode: d7419...de0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #13 Skrevet 9. februar 2017 Jeg er så fornøyd med å kjøpe klær (nye og brukte) på ebay, og synes det er mye lettere enn Finn. Synes selgerne er mer flinke med informasjonen de legger ut, bildene på finn.no er ofte så mørke, så ser du et skrukket plagg som ligger på gulvet, det er ikke så fristende. Porto i Norge er også så dyrt, så det blir billigere på alle måter å bruke ebay. Der kan man bare klikke og betale, og slipper kommunikasjon med enellerannen selger. Anonymkode: bb55e...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2017 #14 Skrevet 9. februar 2017 Jeg skulle til å si 'at jeg har veldig presset økonomi'. Men jeg kjøpte faktisk en brukt parkas da jeg var gravid, den var billig og jeg skulle bare ha den i 2 mnd... liker ikke å kjøpe brukte klær... Anonymkode: 006ff...cfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå