AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Electrolux EWF148420: http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vaskemaskin/EWF148420/electrolux-vaskemaskin-ewf148420 Noen som har erfaring med denne, eller evt. andre fra Electrolux? Jeg syns den virker kjempebra og brukervennlig. Vil (selvfølgelig) at den skal vaske rent og ikke bråke så mye, da vi må ha den ikke langt fra stuen. Og det er bra med børsteløs motor med tanke på støy og slitasje, er det ikke? Blir VELDIG glad for svar!
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Usikker på SELVE modellen, men vet at Electrolux er et bra merke innen vaskemaskiner. Leverte hvitevarer hjem til privatfolk tidligere, og hadde lite retur av Electrolux. IKKE kjøp Ariston, selv om de er billige....bare dritt. Billigmerkene holder sjeldent i lengden.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Jeg kjenner noen som har en electrolux som er nesten lik - den ser lik ut, men det er kanskje ikke nøyaktig samme modell. Jeg har lånt den litt - og har bestemt meg for at jeg vil gå for en slik maskin den dagen jeg skal ha ny. Veldig fornøyd Angående Ariston - så går min billige ariston snart på 9.(!) året nå. Hver gang jeg setter den på så forventer jeg at den skal ryke - men den går jevnt og trutt, aldri hatt noe trøbbel med den heller (egentlig ønsker jeg meg en ny maskin, fordi jeg bla vil ha større trommel og kraftigere sentrifuge, kanskje derfor den går enda. hehe) Så Ariston trenger ikke bare være dritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå