Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken hårtype synes du er finest og hvilken har du selv?

Jeg har helt stritt hår og elsker krøllete englehår :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker langt bølgete hår, ikke krøller, men bølger. Håret mitt er ganske så rett med bare litt fall her og der. Bruker å flette det eller sette det opp i en ball for å få bølger, men det blir liksom aldri slik jeg vil ha det.

Gjest Bartenina
Skrevet

jeg har også stritt hår, og synes langt brunt hår med bølger i er fint :) liker og kort hår på de som kler det, f.eks hun fra Porsgrunn i Psyk Forandring!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes stritt, langt asiatsk hår er så pent. håret deres ser så sunt ut :D

har selv masse krøller. :snurt:

Skrevet

Jeg liker best langt stritt hår. Selv har jeg langt hår med bølger, men det hater jeg:( Så retter det ut hver gang etter jeg hr dusjet!

Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Jeg synes forskjellige hårtyper kan være fint, avhengig av hvem det er på, men krøller er jo nydelig. Det er en jente her inne med kjempefine krøller som la ut bilde av håret sitt en gang, det er det fineste håret jeg har sett på lenge.

Selv har jeg ganske tjukt, glatt hår med fall. Litt grått begynner det også å bli. Ingenting å skrive hjem om - det bare er der.

Endret av Søgni
Skrevet

Skulle ønske håret mitt så slikt ut

http://tinyurl.com/cno2ker

Synes det er så fint med slinke bølger. MEN jeg har typisk nordisk hår så slinkt får jeg ikek til med mitt lange flate hår

Gjest mari kontrari
Skrevet

Om jeg kunne våknet hver morgen med hår som bare måtte glattes litt på for å se slik ut (og helst ikke trengte å vaskes mer enn to ganger i uken) hadde jeg vært svært fornøyd:

bob-haircuts-for-wavy-hair-2012.jpg

Har pinnestritt, kommunebrunt hår som blir fort flatt og fett selv. :(

Skrevet

Indisk hår er det vakreste og sterkeste håret i verden. Vi nordmenn kan bare gå å legge oss.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg har mellomtykt, langt, stritt hår med litt fall.

Synes de fineste hårtypene er de med mellomtykt langt hår. Foretrekker rett hår.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tykt, langt, rødblondt hår med fall i.

Liker best tykt hår med enten fall, eller MASSE, masse krøller (uavhengig av størrelse på eller type krøller). Har ingen preferanse når det gjelder farge og lengde.

Skrevet

asiatisk, det er det sterketste og tåler mest, så jeg kan forandre på det uten at det blit ødelagt.

Gjest "gjest"
Skrevet

asiatisk, det er det sterketste og tåler mest, så jeg kan forandre på det uten at det blit ødelagt.

Enig.

Skrevet

Jeg har selv medium tykt, pinnstritt langt hår (når nesten til korsryggen) som er mørkebrunt med litt rødskjær i. Ser vel ganske likt slik ut, både på klipp og farge (bare at mitt er litt tykkere) https://knockoffsnfarrell.files.wordpress.com/2011/12/michelle-trachtenberg-636.jpg

Drømmehåret må ha vært å hatt fargen jeg har nå, men at håret så slik ut http://www.stylebistro.com/lookbook/Rosie+Huntington-Whiteley/AroaGolrDwE/Hair uten å måtte jobbe noe særlig for det :P

Skrevet

Synes det er fint med både bølger og slett hår, men beundrer hår som er tykt og slitesterkt.

Har selv dessverre fint nordisk hår; tynne hårstrå som lett blir slitt. Tilgjengjeld har jeg MYE av det, itillegg til at det er silkemykt. Håret er slett på toppen og bølgete i endene slik som på dette bildet, bare at jeg er mørk blond: http://media.monstersandcritics.com/people/Adriana_Lima/images/group13/MSA-000756.jpg

Skrevet

Drømmehåret er stort, tykt og langt hår med bølger som enten er brunt eller blondt.

Har selv en nordisk, fin hårtype med krøller/fall som er mellomblondt.

Skrevet

Jeg liker best langt, bølgete og tykt hår, gjerne nordisk :)

Gjest Tigress
Skrevet

Eg likar helt glatte bobar, eller langt hår med krøller/bølgjer. Eg sjølv har bob med bølgjer, haha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...