Strawberrygirl Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Hei, Jeg ønsker krøller eller fall i håret. Jeg har en krølltang, men den lager kun korketrekkere- og det er jeg så lei av. Ønsker meg fine bølger, som ser naturlig ut! Er det noen her som har en tang som gir fine bølger? Hvor kjøpte du den, og hvor mye kostet den? Takker for tips
belle_ Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 http://www.makestyle.no/Krolltang-Gorgeous-Curl-Wand Denne er skikkelig bra! Hvordan krøllene blir kan du se i filmene på linken.
Gjest Bartenina Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 De på jobb diskuterte at fotballfruen hadde lagt ut et innlegg på bloggen sin hvor hun laget fine bølger i håret, kanskje du kan skjekke om det var noen gode tips der
Strawberrygirl Skrevet 12. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2012 http://www.makestyle.no/Krolltang-Gorgeous-Curl-Wand Denne er skikkelig bra! Hvordan krøllene blir kan du se i filmene på linken. Ah, det så ut til å bli skikkelig bra med tangen! Akkurat slik jeg mente :D Tusen takk!
Strawberrygirl Skrevet 12. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2012 De på jobb diskuterte at fotballfruen hadde lagt ut et innlegg på bloggen sin hvor hun laget fine bølger i håret, kanskje du kan skjekke om det var noen gode tips der Ja, det skal jeg sjekke ut, takk for tips
Gjest Vena Cava Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Oj, denne tråden må jeg lagre. Fine krøller! :)
Gjest Tirkes Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Jeg har varme hårruller som jeg bruker for ekstra fall i håret/store krøller. Har et sett remnington som jeg kjøpte for år og dag siden, som har 6 store ruller og 4 litt mindre. Jeg føler meg kjerring når jeg står med ruller i håret, med resultatet blir ganske fint på mitt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå