AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Har googlet meg blind tror jeg, for jeg finner ingenting. Jeg trenger en liste jeg kan levere til skolen jeg skal ta privatisteksamen. Har ringt skolen, men de har ingen eksempler. Jeg må levere listen i morgen. Er jo en såkalt leseliste/pensumliste/forsøksliste jeg trenger. Jeg vet listen må inneholde pensum(hvilken bøker jeg bruker)og liste over forsøk. Men jeg har ikke peiling på hvilken forsøk jeg skal føre opp, og jeg finner ingenting på internett. Vanligvis er jeg ekspert på bruk av google, men nå står det stille. Noen som har tatt denne eksamen som kan hjelpe meg? Er forresten privatisteksamen i Naturfag vg3, NAT1003. Jeg leser på egen hånd, så har ingen skole å spørre om hjelp.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Da jeg tok privatisteksamen og måtte levere leseliste tok jeg kontakt med en skole i nærheten, og fikk et eksempel fra dem. Kan du kontakte andre skoler og høre? Det som skal stå i leselisten er vel hvordan du har valgt å skaffe deg den kunnskapen som står i læreplanmålene. Du kan derfor finne fram læreplanmålene og skrive hvor du har lest om de forskjellige temaene (sidetall i boken din feks).
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 TS. Takker så mye for svar, fant det jeg lette etter ved en tilfeldighet nå nettopp. Men det med sidetall hadde jeg helt glemt! Takk for påminnelsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå