AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Jeg har vært single nå i snart 5 år. Iløpet av de årene har jeg møtt et veldig få antall gutter jeg er interessert i å bli bedre kjent/noe mer med, 2-3 stk. Jeg er veldig kresen samtidig som jeg ikke er spesielt gjennomsnittlig, tror det er derfor jeg møter så få "interessante" gutter. Så nå har jeg altså da våknet til et par ubesvarte annrop fra en av disse gutta, og vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre... Har ikke sett han på et par år, men tekstet såvidt i vinter. Skulle prøve å møtes men det ble aldri noe av... Så nå vet jeg rett og slett ikke helt hva jeg skal gjøre, regner jo med at det bare var fyllering siden det var om natta/ morgenkvisten.. Så, hva ville dere gjort og tenkt hvis dere var meg?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 hvis du ikke har hørt noen ting før han ringte i natt, så er det vel veldig sansynelig han var full og ville ha sex. du kan jo alltids sende en melding og se om han faktisk vil snakke selvfølgelig. men jeg har ihvetfall erfaring av at hvis det bare er kontakt fra gutten på fylla så er han ikke så interessert i noe annet en sex 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 hvis du ikke har hørt noen ting før han ringte i natt, så er det vel veldig sansynelig han var full og ville ha sex. du kan jo alltids sende en melding og se om han faktisk vil snakke selvfølgelig. men jeg har ihvetfall erfaring av at hvis det bare er kontakt fra gutten på fylla så er han ikke så interessert i noe annet en sex Tenker jo egentlig at du har helt rett! Samtidig som han ikke er typen som fylleringer eller som trenger å være full for å ta kontakt for et ligg...
Gjest "gjest" Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Slike er så morsomme. Jeg fatter ikke at de fremdeles har nummeret mitt...
Gjest Nuppdupp Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 hadde ikke regnet med svar, men hadde sendt en sms med "du ringte i går?" tror jeg. spørs hvem det var. xen kontakter meg også når han er full. en gang fikk jeg 10 sms der det kun sto "jeg savner deg" klokka 06 på morgenen. måtte bare le siden jeg vet han har skikkelig fylleangst etter fylla 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Slike er så morsomme. Jeg fatter ikke at de fremdeles har nummeret mitt... Nå er han ikke en hvem som helst da... Han er på en måte den jeg ikke kommer til å glemme, og som alle andre sammenlignes med.
Gjest "gjest" Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Nå er han ikke en hvem som helst da... Han er på en måte den jeg ikke kommer til å glemme, og som alle andre sammenlignes med. Ikke smart gjort av deg. Slike må man slippe taket i.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #8 Skrevet 12. april 2012 Fordi? Har det fint jeg, ikke som om livet står stille og alt handler om han på noen som helst måte. Men har en en veldig interessant og fasinerende gutt, og etter jeg har møtt han vil jeg ikke ta til takke med noe dårligere. Har er veldig spesiell og finnes ikke A4,og jeg fant ut hva slags gutter jeg liker etter å ha møtt han. Ingen at oss var i en situasjon hvor et forhold var du alternativ den gangen! 3
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #10 Skrevet 12. april 2012 Høres bare latterlig ut det der. I alle dager!?? 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #11 Skrevet 12. april 2012 Send han en melding, du! Du kan ikke tape så mye, og om han avviser deg eller bare ønsker sex, så kan du gå videre. 1
Steinar40 Skrevet 12. april 2012 #12 Skrevet 12. april 2012 Jeg har vært single nå i snart 5 år. Iløpet av de årene har jeg møtt et veldig få antall gutter jeg er interessert i å bli bedre kjent/noe mer med, 2-3 stk. Jeg er veldig kresen samtidig som jeg ikke er spesielt gjennomsnittlig, tror det er derfor jeg møter så få "interessante" gutter. Så nå har jeg altså da våknet til et par ubesvarte annrop fra en av disse gutta, og vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre... Har ikke sett han på et par år, men tekstet såvidt i vinter. Skulle prøve å møtes men det ble aldri noe av... Så nå vet jeg rett og slett ikke helt hva jeg skal gjøre, regner jo med at det bare var fyllering siden det var om natta/ morgenkvisten.. Så, hva ville dere gjort og tenkt hvis dere var meg? Gidder han ikke å ta normal kontakt på dagtid så er fyren helt verdiløs. Tro meg. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #13 Skrevet 12. april 2012 Ts her! Har snakket med han nå, det var ikke fylleringing satser på å få til et møte snart 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #14 Skrevet 12. april 2012 For mange jenter (og gutter) er fylleringinga den aller mest ærlige ringinga 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #15 Skrevet 12. april 2012 Ts her! Har snakket med han nå, det var ikke fylleringing satser på å få til et møte snart Så bra! Ta en sjanse, det verste som kan skje er at du får en erfaring til. Vær litt forsiktig, gi det tid, kanskje er det bra. 1
Steinar40 Skrevet 12. april 2012 #16 Skrevet 12. april 2012 For mange jenter (og gutter) er fylleringinga den aller mest ærlige ringinga Ja, det er sikkert mye mulig. Det er dessuten jævla irriterende dårlig oppdragelse. 1
Utropstegn Skrevet 12. april 2012 #17 Skrevet 12. april 2012 For mange jenter (og gutter) er fylleringinga den aller mest ærlige ringinga Ikke enig! Selv fylleringer jeg som en gærning når jeg får det over meg (blitt litt bedre med tiden). Og det kan være alt fra å koseprate til å snakke om smør, ikke spesielt kritisk til hvem jeg ringer heller. Nå er jeg vel litt enig med Steinar40 om at det er litt dårlig oppdragelse, så prøver å skjerpe meg. Men ofte er det at jeg går hjem alene og vil skravle litt, derfor trenger det ikke bety noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå