Gjest snuppa Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Hvor lang tid tar d før man blir bra? Har fått en hestekur som skal tas over 3 måneder, og vil høre hva andre har hatt av bivirkninger..
LiKa1986 Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 har du fått tabletter? mine ble bra igjen ettersom de vokste ut igjen og ikke hatt noen problemer siden
Gjest snuppa Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 har du fått tabletter? mine ble bra igjen ettersom de vokste ut igjen og ikke hatt noen problemer siden Takk for svaret snille du Etter å ha tatt den første tabletten (en sterk tablett 1 gang pr dag i 3 mnd) har alt mageinnhold blåst rett i do i form av diare + at jeg er oppblåst. Men alt for å bli bra sier jeg bare. Nå får jeg iallfall hjelp
Minya Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Jeg fikk en tremåneders kur selv for to-tre år siden, begynte i november og sluttet i starten av februar. Resepten sa Lamisil tabletter eller hva det nå het, apotekdamen sa jeg skulle få noen andre som lignet, mener de het noe på T? Fikk høre fra min venninne som er apotektekniker at jeg burde drikke Biola fordi dårlig mage var vanlig bivirkning, så jeg kjøpte inn Biola og tenkte dette går fint. Fat chance at jeg får vanlig bivirkning. Etter to uker på tabletter mistet jeg smaksansen. Komplett og totalt. Det kjentes ut som tunga mi var døv eller noe I TRE OG EN HALV MÅNED gikk jeg uten smaksans. Spising ble et helvete. Tørt knekkebrød med kaviar var det eneste som funka, tekstur og mye salt. Prøvde meg med potetmos en dag. Blerk. Unner ikke min verste fiende det helvetet. Pluss at jeg selvfølgelig ikke smakte noe som helst av julematen det året. Neglene begynte å vokse pent igjen omtrent halvveis i kuren, og ca seks måneder etter startet kur, var de normale igjen.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #5 Skrevet 13. april 2012 Jeg har tåneglsopp. Hatt i mange år, det går ikke bort. Neglen vokser sånn ca. ikke, så det går ikke bort. Har prøvd kur, sprøyte med voksegreier, neste steg var å trekke hele neglen og det sa jeg nei til. Hva heter de tablettene dere har tatt?
Gjest snuppa Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Jeg har tåneglsopp. Hatt i mange år, det går ikke bort. Neglen vokser sånn ca. ikke, så det går ikke bort. Har prøvd kur, sprøyte med voksegreier, neste steg var å trekke hele neglen og det sa jeg nei til. Hva heter de tablettene dere har tatt? Terbinafin Orifarm. Du har vært max uheldig da. Å miste matlysten kan vær greit, d e kjekt med en real slankekur uten å jobbe med d Verre med leddene og eksemet (har psoriasis artritt), d sto at medisinen hadd innvirkning på d
Gjest snuppa Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Jeg fikk en tremåneders kur selv for to-tre år siden, begynte i november og sluttet i starten av februar. Resepten sa Lamisil tabletter eller hva det nå het, apotekdamen sa jeg skulle få noen andre som lignet, mener de het noe på T? Fikk høre fra min venninne som er apotektekniker at jeg burde drikke Biola fordi dårlig mage var vanlig bivirkning, så jeg kjøpte inn Biola og tenkte dette går fint. Fat chance at jeg får vanlig bivirkning. Etter to uker på tabletter mistet jeg smaksansen. Komplett og totalt. Det kjentes ut som tunga mi var døv eller noe I TRE OG EN HALV MÅNED gikk jeg uten smaksans. Spising ble et helvete. Tørt knekkebrød med kaviar var det eneste som funka, tekstur og mye salt. Prøvde meg med potetmos en dag. Blerk. Unner ikke min verste fiende det helvetet. Pluss at jeg selvfølgelig ikke smakte noe som helst av julematen det året. Neglene begynte å vokse pent igjen omtrent halvveis i kuren, og ca seks måneder etter startet kur, var de normale igjen. Bra at de vokser ut igjen, og slankekuren trenger jeg sel om den e vannvittig kjedelig..
*Vilje* Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 Tok også en tre måneders pillekur. Merket ingen bivirkninger og neglen ble fin igjen. Har ikke hatt problemer siden.
Gjest snuppa Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Hva med cider eller vin mens jeg går på kuren?
Minya Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Bra at de vokser ut igjen, og slankekuren trenger jeg selv om den er vannvittig kjedelig.. Ufrivillig slankekur er forsåvidt ok, men å gå rundt sulten i tre måneder og attpåtil ikke kunne smake på noenting godt i løpet av den tida...
Gjest snuppa Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Ufrivillig slankekur er forsåvidt ok, men å gå rundt sulten i tre måneder og attpåtil ikke kunne smake på noenting godt i løpet av den tida... Kjenner d allerede at maten er smakløs - og d attpåtil når jeg skal i bursdag
Minya Skrevet 13. april 2012 #13 Skrevet 13. april 2012 Kjenner d allerede at maten er smakløs - og d attpåtil når jeg skal i bursdag Å herregud, stakkars! Knekkebrød og kaviar er brukbart, samme med chilibiffnudler, tørt brød med egg/majones/salte ting generelt, og generelt ting med mye tekstur som du må tygge ordentlig på. Håper du ikke mister den fullstendig slik som jeg gjorde.
Gjest snuppa Skrevet 13. april 2012 #14 Skrevet 13. april 2012 Å herregud, stakkars! Knekkebrød og kaviar er brukbart, samme med chilibiffnudler, tørt brød med egg/majones/salte ting generelt, og generelt ting med mye tekstur som du må tygge ordentlig på. Håper du ikke mister den fullstendig slik som jeg gjorde. Taster litt på mobilen, fant ut at d som virkelig var smak på var egg med ansjos, for den har ligget i lake. Tusen takk for gode tips :smil:
Minya Skrevet 13. april 2012 #15 Skrevet 13. april 2012 Ville anbefalt ansjos, men det er så mange jeg vet om som ikke takler ordet ansjos engang, så jeg turte ikke XD
Gjest snuppa Skrevet 13. april 2012 #16 Skrevet 13. april 2012 Takk til alle som kom med svar :latter:
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2012 #17 Skrevet 13. april 2012 Taster litt på mobilen, fant ut at d som virkelig var smak på var egg med ansjos, for den har ligget i lake. Tusen takk for gode tips :glad:
LiKa1986 Skrevet 14. april 2012 #19 Skrevet 14. april 2012 Takk for svaret snille du Etter å ha tatt den første tabletten (en sterk tablett 1 gang pr dag i 3 mnd) har alt mageinnhold blåst rett i do i form av diare + at jeg er oppblåst. Men alt for å bli bra sier jeg bare. Nå får jeg iallfall hjelp Som Minya skrev over, så kan det være greit å prøve Biola når du tar tablettene. Jeg har god erfaring med det når jeg går på sterke tabletter. Lykke til og håper det blir bra
Gjest snuppa Skrevet 14. april 2012 #20 Skrevet 14. april 2012 Som Minya skrev over, så kan det være greit å prøve Biola når du tar tablettene. Jeg har god erfaring med det når jeg går på sterke tabletter. Lykke til og håper det blir bra D var et godt tips, kanskje jeg skal prøve d og høre litt på andre :glad: Tror jammen foreldrene mine har litt i skapet, jeg tror jeg må ta en luftetur dit i morgen i stedet for ä synes synd i meg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå