Vulpes Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Noen som har erfaringer med en eller begge av disse kremene? Har ikke ekstremt fet hud, men den kan bli relativt fet til tider. Vil derfor ha en superlett fuktighetskrem stående som jeg kan bruke i slike perioder, eventuelt kun i t-sonen og vanlig krem ellers i ansiktet. Men står fast mellom disse to, vet ikke hvilken som er best. Prisen er relativt lik.
stikkelsbær Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Jeg har brukt begge disse to. Riktignok noen år siden jeg brukte Active Moist, men den brukte jeg i flere år. Var fornøyd, men følte kanskje ikke den var helt verdt pengene. Har vært innom litt forskjellig siden det, men har nå endt opp med Matt Finish Skin Fluid, og er fornøyd. Den er veldig lett og fin, lukter godt og har en veldig fin konsistens. For min hud kan den imidlertid gi biiittelitt lite fuktighet, men jeg bruker serum under uansett, så det går bra for min del. Høres ikke ut som du har spesielt tørr hud? Jeg anbefaler den fra Decleor!
Vulpes Skrevet 12. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2012 Jeg har brukt begge disse to. Riktignok noen år siden jeg brukte Active Moist, men den brukte jeg i flere år. Var fornøyd, men følte kanskje ikke den var helt verdt pengene. Har vært innom litt forskjellig siden det, men har nå endt opp med Matt Finish Skin Fluid, og er fornøyd. Den er veldig lett og fin, lukter godt og har en veldig fin konsistens. For min hud kan den imidlertid gi biiittelitt lite fuktighet, men jeg bruker serum under uansett, så det går bra for min del. Høres ikke ut som du har spesielt tørr hud? Jeg anbefaler den fra Decleor! Takk for svar! Hvordan var de sammenliknet med hverandre om du tenker på fuktighet og evnen til å matte ned? Jeg kan, i hvert fall om vinteren, få litt fuktfattig hud her og der. Men tror ikke det blir noe problem å bruke en av disse kremene likevel, for får jeg tørre områder bruker jeg bare en rikere krem, og om natten bruker jeg jo noe annet uansett
stikkelsbær Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Såvidt jeg husker ga den fra Dermalogica godt med fukt, men jeg hadde en tendens til å bli litt blank i løpet av dagen. Når jeg tenker meg om så har kanskje huden min generelt forandret seg en del siden den tiden... Men det har med hormoner og diverse andre ting å gjøre, ikke produktene jeg har brukt. Jeg vil si Decleor gir litt mindre fuktighet, men holder også da huden matt. Til perioder man har litt fet eller blank hud (typisk på sommeren) vil jeg si den passer veldig bra. Alle har selvfølgelig forskjellig hud, så det kan hende du bare må prøve deg frem, men dette er ihvertfall mine erfaringer
Vulpes Skrevet 12. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2012 Såvidt jeg husker ga den fra Dermalogica godt med fukt, men jeg hadde en tendens til å bli litt blank i løpet av dagen. Når jeg tenker meg om så har kanskje huden min generelt forandret seg en del siden den tiden... Men det har med hormoner og diverse andre ting å gjøre, ikke produktene jeg har brukt. Jeg vil si Decleor gir litt mindre fuktighet, men holder også da huden matt. Til perioder man har litt fet eller blank hud (typisk på sommeren) vil jeg si den passer veldig bra. Alle har selvfølgelig forskjellig hud, så det kan hende du bare må prøve deg frem, men dette er ihvertfall mine erfaringer Jeg må nok bare prøve meg litt fram ja, men denne informasjonen hjalp litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå