AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Jeg har alltid hatt problemer med uren hud, og bestemte meg i januar for at jeg skulle prøve å få ordnet det. Jeg dro til hudpleier og fikk analysert huden. Hun snakka så mye at jeg ikke fikk med meg nøyaktig hva hun sa, men jeg har i hvert fall kombinert og sensitiv hud. Jeg blir blank i panna, og får kviser på kinn og (noen ganger) hake. Hun anbefalte meg en del MD produkter, som jeg startet å bruke i slutten av januar. Det var rens, fuktighetskrem og serum. Nå, tre måneder senere, er huden værre en noen sinne. Jeg får masse kviser langs kinnene, og de virker nesten betente. Også går de aldri bort heller. Når klompene er borte, er det fortsatt røde merker der de har vært! Er det noen som kan gi meg noen tips for å få huden bra igjen? Bør jeg slutte med produktene?
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Jeg og har sensitiv kombo hud som er prone i kinnene. Masse syreprodukter gjør alt verre hos meg, så jeg bruker kun spotprodukt fra md f. og skrubben deres. Resten er syrefritt og passer for sensitiv kombo hud. Nattlysolje og burdock kan også hjelpe på kinn og hakekviser. Jeg hadde nok sluttet med produktene og dratt til den hudpleieren så hun fikk se resultatet.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Takk for svar:) Har bestilt burdock så håper det hjelper. Har du (eller andre) noen anbefalinger på andre merker det er verdt å prøve? Jeg har slutta med produktene nå, så håper det snart blir bedere. Men det er jo ganske kjedelig å ha brukt så mye penger på det da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå