Gå til innhold

Skal til USA - hvilke produkter lønner det seg å kjøpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til USA (Chicago) snart og lurer på hvilke produkter det lønner seg å kjøpe der borte?

Til vanlig bruker jeg ikke annet en Clinique ansiktskrem og Diorshow mascara, men nå har jeg lyst til å "fiffe" meg opp litt og begynne med litt mer sminke til hverdags.

Blir også glad om noen kan anbefale butikker med gode produkter. Har lest litt om Dermalogica og de virker bra? Ser ut til at det er litt å spare på å kjøpe det merket der borte.

Hva med mineralsminke, noen bra merker? Jeg er virkelig helt grønn på det her :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du burde lese bloggen til HildeChristina, mange bra tips der :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Go nuts på Sephora! De har mange bra merker du ikke får tak i her til lands (bla. Urban Decay, The Balm, Benefit, Tarte og Make up for ever)Sephoras eget merke har også mye bra og forholdsvis billig. Spesielt børstene fra Sephora er verdt å ta en titt på.

• Liker 3
Skrevet

Sephora.com og ulta.com :) ALT er mye mye billigere i Usa :) bla såkaldt "frisør" shampo.... vel det får du på matbutikken og drugstores i usa til en brøkdel av prisen ;)

Skrevet

ID BareMinerals er billig og f. eks Redken og andre frisørshampoer å produkter selges mye billigere enn i Norge på Wallmart.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar!

Skrevet

Hårpleieprodukter er mye billigere i USA, redken, Sebastian, Bumble and Bumble etc får du kjøpt på vanlige butikker eller parfymeri til halve prisen av Norge:)

Gjest Tigress
Skrevet

Benefit, NYX, Tarte, Urban Decay, Hard Candy, Covergirl...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...