AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Del Skrevet 12. april 2012 Hjemme alene i dag. Holder på å blande totaktsolje i alle de kannene med fersk bensin til diverse hage- og båtsaker. Men kommer jammen ikke på om gressklipperen vår er totakt den også... Heter Stiga SA45, og når jeg googler det står det bare "OHV engine". Javel...? Kommer han hjem i kveld og jeg sier at jeg ikke vet om den er totakt så kommer han til å begynne svaret med "Frøken, [furpult lange pause] hør nå her...". Gidder ikke! Så? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #2 Del Skrevet 12. april 2012 Gressklipperen er 4-takt. OHV står for Overhead valve, som betyr at den har ventiler. Noe en 2-takter ikke har. Alle gressklippere jeg har vært borte i de siste 25 årene er 4-taktere. Men er du uheldig å få 2-taktsolje i den gjør det ingen verdens ting. Det ryker og lukter bare litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3 Del Skrevet 12. april 2012 Tusen, tusen takk for det gode svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå