AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #1 Skrevet 12. april 2012 Jeg fikk en pakke som jeg skal returnere. Returadressen står bak på esken pakken kom i. Skal jeg skrive den på fremsiden og sette på frimerker? Eller trenger jeg ikke det siden jeg har fjernet arket hvor min mottakeradresse stod, og det står "returadresse" bakpå. Synes det er rart om jeg må betale porto, for det var senderen som gjorde en feil ved å sende til meg.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Hvis ikke det var Posten som gjorde feil er det senders ansvar. Hvis du vil sende den tilbake kan du gjøre det, eller du kan kreve at sender henter den der det passer deg. Hvis du sender og vil ha penger til returporto må du få dem av sender.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Når du først har tatt mot pakken, så kan du ikke returnere den portofritt. Om du derimot hadde latt være å hente pakken, eventuelt hadde møtt opp på posten og sagt at du ikke vil ha pakken, så hadde den blitt sendt tilbake portofritt. Ta kontakt med avsender for å høre om du får betalt tilbake det portoen koster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå